واکنش پرسپولیس به خبر کسر امتیاز؛ «کیلویی چند؟!»

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس درباره خبر کسر امتیاز از این تیم توسط کمیته انضباطی گفت: جالب است من به عنوان مدیر باشگاه، تا این لحظه هیچ ابلاغیه برای ما نیامده است. اساسا حکم باید به سازمان لیگ ابلاغ شود و این سازمان به باشگاه ابلاغ کند. حتی با قنبرزاده هم صحبت کردم که او از این حکم بی‌اطلاع بود. بر چه اساسی یک امتیاز کم و ۱۰ میلیارد جریمه کرده‌اند؟ کیلویی چند؟! متری چند؟!

کد خبر: ۱۵۶۹۲۷
۰۸:۴۱ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس به خبر کسر امتیاز از این تیم و جریمه ۱۰ میلیاردی واکنش نشان داد.

به گزارش دیدارنیوز، شب گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بابت پرونده مالیاتی گولسیانی یک امتیاز از پرسپولیس کسر و این باشگاه را چند میلیارد تومان جریمه کرده است.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس درباره صحنه جنجالی بازی با گل‌گهر و حکم کمیته انضباطی توضیحاتی داده که در ادامه می‌خوانید:

*توپ گل گهر، وارد دروازه ما نشد

مدیرعامل پرسپولیس درباره اتفاق مشکوک به گل، گل گهر سیرجان گفت: ما وقتی صحنه را از بالا دیدم، مشخص است که توپ با تیرک دروازه مماس است، دستکش دروازه بیرانوند مشخص است که توپ را قبل از اینکه کامل به درون دروازه برود، بیرون می‌کشد.

*بر چه اساسی یک امتیاز کم و ۱۰ میلیارد جریمه کرده‌اند؟

درویش درباره کسر یک امتیاز از پرسپولیس و حکم کمیته انضباطی گفت: جالب است من به عنوان مدیر باشگاه، تا این لحظه هیچ ابلاغیه برای ما نیامده است. اساسا حکم باید به سازمان لیگ ابلاغ شود و این سازمان به باشگاه ابلاغ کند. حتی با قنبرزاده هم صحبت کردم که او از این حکم بی‌اطلاع بود. بر چه اساسی یک امتیاز کم و ۱۰ میلیارد جریمه کرده‌اند؟ کیلویی چند؟! متری چند؟!

اگر فرض کنیم که این تخلف درست باشد، اگر به خاطر این تخلف یک امتیاز و ۱۰ میلیارد است، من احکام را می‌خوانم. حتی اگر بگویند این مالیات را ما داده باشیم، باز هم سقف قرارداد ما بالا نرفته است. این ۱۰ میلیارد از کجا آمده است؟ شاید تفریحی یک چیزی را رسانه‌ای کردند. اول باید به ما می‌گفتند تا رسانه‌ای کنند.

*شنیده بودم که می‌خواهند از پرسپولیس امتیاز کسر کنند

وی خاطرنشان کرد: البته من دو هفته جسته و گریخته از اطراف فدراسیون می‌شنیدم که می‌گفتند، این افراد دنبال این هستند که از شما امتیاز کم کنند و پس از آن به استیناف می‌رود و ۴ امتیاز سپاهان را هم می‌کنند و در نهایت هر دو تیم جریمه مالی می‌شوند و درآمد ۵۰ میلیاردی خواهند داشت.

*آخر این قصه می‌شود، بخشش امتیاز سپاهان

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: من به شما قول می‌دهم آخر این قصه می‌شود بخشش تمام کسر امتیاز‌ها و کسب ۵۰ میلیارد درآمدزایی برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ. به این بهانه می‌خواهند کسر امتیاز سپاهان را هم ببخشند و این یک نمایشنامه است. چگونه ۶ بازیکن ۱۸۰ میلیارد برای سپاهان ثبت شده است و الان بازهم بازیکن جذب می‌کنند؟

*به ما گفته بودند، مدارک شما مشکلی ندارد

درویش درباره اینکه آیا این حکم را به استیناف خواهند برد، گفت: هنوز این حکم ابلاغ نشده است و اگر هم باشد باید این حکم را به کمیته استیناف ببریم. یک جلسه گذاشته بودند و ما مدارک بردیم و علی الظاهر به ما گفتند که مدارک شما مشکلی ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: