این گزارش بروز رسانی می‌شود

بازی‌های هانگژو؛ دو فینال برای کشتی فرنگی/ برتری کبدی زنان و سنگنوردی

در روز یازدهم بازی‌های آسیایی هانگژو در چین، نمایندگان ایران در رشته‌های سوارکاری، کشتی فرنگی، کبدی، سنگ‌نوردی، شیرجه، شطرنج، تیراندازی با کمان، بسکتبال، واترپلو و وزنه‌برداری به مصاف رقبای خود می‌روند.

کد خبر: ۱۵۶۶۸۳
۰۸:۴۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: روز یازدهم بازی‌های هانگژو با برتری کشتی‌گیران و صعود کبدی زنان و سنگنوردی آغاز شد.

در ادامه خبرها و نتایج کاروان ایران در بازی‌های آسیایی را مشاهده می‌کنید.

کشتی فرنگی:

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷بر۱ آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. او در دور بعد با نتیجه ۷بر۱ عظیم آناممدوف از ترکمنستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

علیزاده در این مرحله با نتیجه ۵ بر یک مقابل سونیا کومار از هند به برتری رسید و فینالیست شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد در دور اول با نتیجه ۹بر۳ کیم هیون‌وو از کره جنوبی را مغلوب کرد. در دور بعد نیز با نتیجه ۵ بر ۳ دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی نیمه‌نهایی شد. کاویانی‌نژاد در این دیدار با نتیجه یک بر یک مقابل لیو ریو از چین به برتری رسید و فینالیست شد. او عصر امروز برای کسب مدال طلا روی تشک خواهد رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۷بر۲ سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد. وی برای ادامه کار با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد مقابل نماینده ژاپن، از گردونه مسابقات حذف شد. در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند.

به نقل از المپیک ایران، دلخانی در حالی در نیمه‌نهایی شکست خورد که داوران اشتباهات زیادی در جریان مسابقه داشتند و بار‌ها مسابقه را از روند عادی‌اش خارج کردند. در ثانیه‌های پایانی دلخانی موفق به خاک کردن حریفش شد که بعد از توقف طولانی مدت مسابقه در نهایت این امتیاز پس گرفته شد تا دلخانی شانس حضور در نیمه‌نهایی را از دست بدهد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۵بر۲ یونگ جین رو از کره شمالی را مغلوب کرد. در دور بعد با نتیجه ۹بر صفر هانسو ریو از کره را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سهرابی در نیمه نهایی در حالی که در مقابل شرماخانبت از قزاقستان با نتیجه ۹بر۴ پیش بود ضربه فنی شد و شانس حضور در فینال را از دست داد. سهرابی برای کسب مدال برنز بعدازظهر به روی تشک خواهد رفت.

کبدی زنان:

تیم ملی کبدی زنان ایران در دومین بازی خود به مصاف بنگلادش رفت و با نتیجه ۵۴ بر ۱۶ حریف را شکست داد.

مهین فرهادی‌زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک، تماشاگر ویژه این بازی بود.

سنگنوردی:

تیم ملی سنگنوردی ایران با ترکیب رضا علیپور، میلاد علیپور و مهدی علیپور موفق شد به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات سرعت تیمی صعود کند.

تیم ایران ابتدا مقابل قزاقستان قرار گرفت. ۱۰ کشور اندونزی، هنگ کنگ، چین، کره جنوبی، پاکستان، تایلند، سنگاپور، مغولستان، قزاقستان و ایران در این رقابت‌ها حضور داشتند.

پنج بازی برگزار شد و در نهایت هشت تیمی که بهترین رکورد را ثبت کردند راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند. مسابقات مراحل یک‌هشتم، یک‌چهارم، نیمه‌نهایی و فینال از ساعت ۲۰ امشب برگزار شده و مدال‌آوران مشخص می‌شوند.

تیم ملی سنگنوردی ایران با ترکیب رضا علیپور، میلاد علیپور و مهدی علیپور موفق شد به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات سرعت تیمی صعود کند.

ادامه دارد..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: