دادستان نیویورک: ترامپ ۱۰۰ میلیون دلار به جیب زده!

دادستان نیویورک اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با غلو در ارزش دارایی‌هایش ۱۰۰ میلیون دلار به جیب زده است.

کد خبر: ۱۵۶۶۵۷
۱۲:۱۴ - ۱۱ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز: ورود دونالد ترامپ به دادگاه منهتن نیویورک در صبح روز دوشنبه، این جلسه رسمی را به نمایشی در جهت افزایش محبوبیت خودش بدل ساخت. رئیس جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا حتی با وجود اینکه الزامی برای حضور در جلسه دادگاه نداشت، اما از این فرصت برای تقویت کارزار انتخابات ریاست جمهوری خود استفاده کرد.

ترامپ در مقابل دوربین‌ها و در شبکه‌های اجتماعی خود به لتیشیا جیمز، دادستان کل نیویورک، به دلیل شکایت علیه او تاخت. ترامپ به همان اندازه هم نسبت به قاضی دادگاه، آرتور انگورون انتقاد کرد و او را فردی دارای گرایشات حزبی دموکرات خواند که از این پرونده برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ سو استفاده می‌کند.

دونالد ترامپ در این پرونده متهم است که با دروغ گفتن در مورد میزان ارزش واقعی املاک و مستغلات خود توانسته است بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک به دنبال دریافتی حکمی علیه دونالد ترامپ با دست‌کم ۲۵۰ میلیون دلار جریمه، ممنوعیت دائمی ترامپ و پسرانش «دونالد جونیور» و «اریک» از انجام تجارت در نیویورک و وضع ممنوعیت پنج ساله علیه املاک تجاری ترامپ و سازمان او است.

پرونده شکایت دادستان کل نیویورک علیه دونالد ترامپ در زمره احکام مدنی تلقی می‌شود و نه کیفری. در جلسات آتی که احتمالا تا ماه دسامبر به درازا خواهد کشید؛ شخص قاضی، و نه هیئت منصفه، نتیجه را تعیین خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: