بازی حساس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

گزارش زنده؛ الدحیل ۰ - پرسپولیس ۰/ شوت ترسناک سلمانی +ویدیو

تیم پرسپولیس ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کرده تا برابر ستاره‌های الدحیل به میدان برود؛ دیداری که حساسیت زیادی برای تیم یحیی گل‌محمدی دارد.

کد خبر: ۱۵۶۶۳۴
۲۲:۰۳ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: بعد از لغو جنجالی دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان، اهالی فوتبال نظاره‌گر بازی پرسپولیس و الدحیل در قطر هستند.

پرسپولیس پس از شکست تلخ در ورزشگاه آزادی برابر النصر عربستان، به کسب امتیاز برابر الدحیل نیاز دارد تا امیدهایش برای صعود از گروه مرگ زنده بماند.

الدحیل هم که با چند ستاره از جمله کوتینیو برزیلی بازی می‌کند، در هفته اول برابر استقلال تاجیکستان با تساوی بدون گل متوقف شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، علی نعمتی، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، شهاب زاهدی، سعید صادقی و یاسین سلمانی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب الدحیل: صلاح زکریا، اسماعیل محمد، فیلیپه کوتینیو، معز علی، بوضیاف، اولونگا، سلطان البریک، ابراهیم بامبا، مون هوآن، روبن سمدو و مادیبو
سرمربی: هرنان کرسپو

 

‌گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱۲: پاس بلند و خوب سروش رفیعی به سعید صادقی در سمت مخالف رسید و سانتر این بازیکن با ضربه سر شهاب زاهدی همراه شد و بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: حرکت سریع بازیکنان دوحیل با خروج به موقع بیرانوند همراه شد تا دورازه سرخ‌های ایران باز نشود.

دقیقه ۲۴: شوت سنگین یاسین سلمانی می‌رفت که دروازه الدحیل را با فروپاشی مواجه کند، اما تیر دروازه مانع از گلزنی سرخ‌ها شد و در ادامه دفاع بهم ریخته میزبان توپ را به اوت فرستاد.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: