این گزارش بروز رسانی می‌شود

بازی‌های هانگژو؛ برنز قایقرانی و قطعی‌شدن ۳ مدال کوراش

در روز نهم بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در چین، نمایندگان ایران در رشته‌های اسکیت، تیراندازی با کمان، کوراش، قایقرانی، بدمینتون، دوومیدانی، کبدی، شطرنج، وزنه برداری، شیرجه و واترپلو به مصاف رقبای خود می‌روند.

کد خبر: ۱۵۶۵۶۱
۰۸:۳۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: روز نهم بازی‌های آسیایی هانگژو با قطعی شدن چند مدال در کوراش و برنز قایقرانی آغاز شد.

در ادامه خبرها و نتایج کاروان ایران در بازی‌های هانگژو را مشاهده می‌کنید.

قایقرانی آب‌های آرام: مدال برنز

پیمان قویدل و سپهرساعتچی در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان با حریفانی از تایلند، ازبکستان، قزاقستان، چین، کره، قرقزستان، سنگاپور و عراق به آب زدند.

ساعتچی و قویدل در این رقابت و با زمان ۱:۳۹.۲۹۲ دقیقه صاحب مدال برنز شدند و نخستین مدال ایران در آب‌های آرام ایران در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان را در کارنامه خود ثبت کردند.

در این رقابت نمایندگان چین و کره مدال‌های طلا و نقره را به دست آوردند.

تیم ایران با هدایت پدرو سنا به عنوان سرمربی، مهسا مجللی، رضا رئیسی و ایمان پورعزیز مربیان و ۱۶ ورزشکار در بخش زنان و مردان، کایاک و کانو در این دوره از بازی‌ها حاضر است.

تیراندازی با کمان:

در رقابت‌های تیراندازی با کمان تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران رقبای خود را در مرحله یک هشتم نهایی شکست دادند و به جمع ۸ تیم برتر صعود کردند.

در بخش ریکرو تیمی مردان تیم ایران با ترکیب رضا شبانی، محمد حسین گلشنی و صادق اشرفی به مصاف ازبکستان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد. حریف بعدی تیم ریکرو مردان در مرحله یک چهارم نهایی تیم اندونزی است.

در بخش ریکرو تیمی زنان نیز تیم ایران با ترکیب مبینا فلاح، زهرا نعمتی و یسنا پورماهانی در مصاف با قزاقستان با نتیجه ۵ بر  ۳ پیروز شد. تیم ریکرو زنان ایران در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف چین برود.

قایقرانی آب‌های آرام:

هدیه کاظمی و الناز شفیعیان در کایاک دونفره ۵۰۰متر زنان در رقابت با حریفانی از هند، کره، سنگاپور، چین، قزاقستان، ازبکستان، ویتنام و تایلند با زمان۱:۵۷.۸۸۲ دقیقه پنجم شدند. در این ماده قایقرانان چین، قزاقستان و ازبکستان مدالیست شدند.

اسکیت:

تیم ملی اسکیت سرعت امدادی مردان کشورمان که به فینال ۳هزار متر راه یافته بود با زمان ۴:۱۶:۹۶۲ دقیقه به عنوان چهارم دست یافت.

در بخش مقدماتی مردان این رقابت‌ها که امیر بهزاد بروجنی، کیارش شامحمدی، محمد امین حیدری حضور داشتند نمایندگان کشورمان که با زمان ۴:۱۶:۵۲۰ دقیقه به مرحله فینال راه یافته و در فینال با رکورد ۴:۱۶:۹۶۲ دقیقه بعد از کشور‌های چین تایپه، کره جنوبی و هند در رده چهارم قرار گرفت.

در بخش زنان نیز نمایندگان کشورمان با زمان ۴:۴۱:۵۴۳دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند.

کوراش:

صادق آذرنگ نماینده وزن ۹۰-کیلوگرم کوراش، کومار چائوهان را ضربه فنی کرد، به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و مدال برنز خود را قطعی کرد.

قایقرانی آب‌های آرام:

علی آقامیرزایی در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان با حریفانی از کره، سنگاپور، ازبکستان، چین، قزاقستان، قرقزستان، عراق و هنگ‌کنگ به آب زد و با ثبت رکورد: ۳:۵۳.۲۵۵در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در این ماده چین، ازبکستان و قزاقستان با ایستادن در رتیه‌های اول تا سوم صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

محمدنبی رضایی ملی‌پوش قایقرانی ایران نیز در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، چین، چین تایپه، کره، تاجکستان، هند و اندونزی به رقابت پرداخت.

وی با ثبت زمان ۴:۱۹.۳۲۸ در رتبه چهارم ایستاد. در این ماده چین‌تایپه، ازبکستان و قزاقستان صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

کامپوند:

تیم کامپوند مردان ایران در مرحله یک هشتم نهایی کار خود را با پیروزی مقابل عربستان آغاز کرد و با نتیجه ۲۳۱ بر ۲۲۳ این حریف را از پیش رو برداشت.

تیم کامپوند مردان ایران که با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد در این رقابت‌ها حضور دارد، برای صعود به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی روز پنجشنبه به مصاف مالزی می‌رود.

کوراش:

ملیکا امیدوند در وزن ۸۷- کیلوگرم کوراش در دور نخست، در مرحله یک‌چهارم به مصاف توکاس از هند رفت و با برتری در این دیدار، به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و مدال برنز خود را قطعی کرد.

امیدوند در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف یو لیو از چین خواهد رفت.

زهرا باقری نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم کوراش پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم به مصاف سالیوا از قرقیزستان رفت و با برتری در این دیدار، موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد و مدال برنز خود را قطعی کند.

اسکیت:

تیم ملی اسکیت سرعت امدادی مردان کشورمان به فینال ۳هزار متر راه یافت و تیم ملی زنان به عنوان چهارمی رسید.

در بخش مردان این رقابت‌ها که امیر بهزاد بروجنی، کیارش شامحمدی، محمد امین حیدری حضور داشتند  نمایندگان کشورمان با زمان ۴:۱۶:۵۲۰دقیقه به مرحله فینال راه یافت. چین تایپه، تایلند، ویتنام، کره جنوبی، ژاپن، هند کشور‌های حاضر در این مسابقات بودند.

در بخش زنان نیز نمایندگان کشورمان با زمان ۴:۴۱:۵۴۳دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند. نهال مقدم، نگین شیخی، ملیکا منوج‌چهری‌راد در این مسابقه به مصاف حریفان رفتند.

به دلیل حضور پنج کشور در این بخش، رقابت‌های مقدماتی برگزار نشد و مسابقات فینال برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: