این گزارش بروز رسانی می‌شود

بازی‌های هانگژو؛ برد تکواندوکاران و ناکامی شناگران/ استقبال از پرتوآذر و رویینگ زنان +عکس و ویدیو

در روز چهارم مسابقات آسیایی هانگژو چین، ملی‌پوشان تکواندو، شنا، تنیس روی میز و .. به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت. همچنین مدال‌آوران و افتخارآفرینان زن کشورمان در دوچرخه‌سواری و قایقرانی رویینگ با استقبال برخی مسوولان وارد کشورمان شدند.

کد خبر: ۱۵۶۳۴۵
۰۸:۲۳ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: روز چهارم بازی‌های آسیایی هانگژو با پیروزی برای تکواندو و ناکامی شناگران آغاز شد.

در ادامه نتایج و خبرهای مربوط به بازی‌های هانگژو را مشاهده می‌کنید.

استقبال از پرتوآذر:

مراسم استقبال از فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان که صاحب مدال تاریخی برنز شد، با حضور رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری، پورکاظمی معاونت امور زنان وزارت ورزش و جوانان و طلوع کیان مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در فرودگاه امام خمینی برگزار شد.

مطلب مرتبط:

تاریخ‌سازی با دستان خالی!

تکواندو:

متین رضایی در وزن ۶۸-کیلوگرم تکواندو پس از یک دور استراحت در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف قرقیزستان رفت، با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. او در راند اول این مبارزه با نتیجه ۱۹بر۶ پیروز شد و در راند دوم نیز ۱۹بز۱۲ برنده میدان بود.

ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷-کیلوگرم تکواندو، در دور نخست به مصاف باس نت از نپال رفت و با برتری ۲بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در راند نخست این مبارزه ۱۴بر۱ پیروز شد و در راند دوم نیز ۹بر صفر به پیروزی رسید.

مهران برخورداری در وزن ۸۰-کیلوگرم تکواندو پس از استراحت در دور نخست به مصاف امید سهاک از افغانستان رفت و دو بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در راند نخست این مبارزه ۷بر صفر پیروز شد و در راند دوم نیز ۱۵بر۲برنده شد.

ووشو:

وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک چین در محل برگزاری مسابقات ووشو حضور یافتند و با امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ایران در خصوص انتخابات فدراسیون بین‌المللی ووشو گفتگو کردند.

امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو و مهدی علی‌نژاد نائب رئیس کنفدراسیون ووشو آسیا در این دیدار حضپر داشتند و پیرامون انتخابات فدراسیون بین‌المللی ووشو صحبت شد و صدیقی ضمن اعلام حمایت کامل از ایشان در انتخابات پیش‌رو، وی را بهترین گزینه برای هدایت فدراسیون بین‌المللی ووشو دانست.

شنا:

مسابقات شنا در ماده ۱۰۰ متر پروانه پیگیری شد و مهرشاد افقری در گروه چهارم مقدماتی با زمان ۵۴.۰۷ بین ۸ شناگر پنجم شد. افقری با ثبت این زمان در میان ۲۹ شناگر ماده ۱۰۰ متر پروانه در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

مسابقات شنا با برگزاری ماده ۲۰۰ متر آزاد پیگیری شد و متین سهران شناگر ۲۱ ساله تیم ملی در گروه سوم مقدماتی با زمان ۱:۵۳.۵۷ بین ۸ شناگر ششم شد. در این گروه ۴ شناگر زیر یک دقیقه و پنجاه ثانیه رکورد زدند که بهتر از رکورد ایران (۱:۵۰.۷۱) محسوب می‌شود.
سهران با ثبت زمان ۱:۵۳.۵۷ در میان ۳۶ شناگر ماده ۲۰۰ متر آزاد در جایگاه بیستم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

تنیس روی میز:

در مسابقات بخش انفرادی تنیس روی میز امیرحسین هدایی در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی مسابقات انفرادی مقابل عبیدالله سلطانف از تاجیکستان قرار گرفت و ۳برصفر پیروز شد. او به ترتیب با نتایج ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۶ تنها در ۲۶ دقیقه صاحب برتری شد و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی راه یافت.

استقبال از زنان قایقرانی رویینگ:

مراسم استقبال از قهرمانان تیم ملی قایقرانی رویینگ که در بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب دو مدال نقره شدند با حضور مریم کاظمی پور معاون وزارت ورزش و جوانان، فرهاد طلوع کیان مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری صبح امروز در محل فرودگاه امام خمینی برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: