این گزارش بروز رسانی می‌شود

بازی‌های هانگژو؛ حذف شوک‌آور پرچمدار ایران

در ادامه بازی‌های آسیایی هانگژو چین، ناهید کیانی یکی از شانس‌های کسب مدال برای کاروان کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی شکست خورد و حذف شد و در مسابقات تالو (ووشو)، مینا پناهی در هنگام اجرای فرم نانچوان - نن‌دائو دچار مصدومیت شد و با برانکارد از سالن بیرون رفت.

کد خبر: ۱۵۶۲۸۱
۰۸:۱۶ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: در روز سوم بازی‌های آسیایی هانگژو، ناهید کیانی ملی‌پوش پرافتخار تکواندوی کشورمان حذف زودهنگامی از مسابقات داشت.

در ادامه نتایج کاروان ایران در روز سه‌شنبه را مشاهده می‌کنید.

تیراندازی:

شرمینه چهل امیرانی و امیرمحمد نکونام در تیراندازی تفنگ ۱۰ متر میکس در پایان مرحله مقدماتی با کسب مجموع ۶۲۹ امتیاز در میان ۲۰ تیم شرکت کننده، در جایگاه پنجم قرار گرفتند و برای کسب مدال برنز باید با قزاقستان رقابت داشته باشند.

جودو:

قاسم باغچقی در وزن ۹۰-کیلو گرم جودو به مصاف فاریس بدوی از کشور فلسطین رفت و با ضربه فنی راهی دور بعد شد. باغچقی در دور دوم به مصاف حمزه دیدار از قزاقستان رفت و در ثانیه‌های پایانی ایپون شد تا در نهایت پرونده تیم ملی جودو در هانگژو بسته شود.

حسین قمی هدایت تیم ملی مردان و تکتم بیدل هدایت تیم ملی زنان را بر عهده داشت.

تکواندو:

ناهید کیانی، یکی از پرچمداران کاروان ایران در هانگژو، وزن ۵۳-کیلوگرم تکواندو، پس از یک دور استراحت، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تکواندوکار تایلندی رفت. کیانی در این مرحله نتیجه را ۲-۱ به حریف واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

علیرضا حسین پور در وزن ۶۳-کیلوگرم تکواندو، در نخستین دیدار «محمد رایحان» از هند را ۲بر صفر از پیش رو برداشت. او در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز ۲بر صفر نماینده پاکستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

نرگس میرنوراللهی در وزن ۵۷-کیلوگرم تکواندو در نخستین دیدار مقابل کیم یوجین از کره جنوبی ۲ بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

ووشو:

در مسابقات تالو (ووشو)، مینا پناهی در هنگام اجرای فرم نانچوان - نن‌دائو دچار مصدومیت شد و نتوانست کار خود را به پایان برساند. وی توسط کادر پزشکی مسابقات با برانکارد از سالن مسابقات به خارج منتقل شد.

با توجه مصدومیتی که برای پناهی پیش آمد وی ادامه مسابقات را از دست داد.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: