میزبان کارآفرینان در برنامه هفت ستاره‌ها (۱۲)؛ این قسمت دکتر مریم یارمحمدی

کلید مدیریت نوین کافه و رستوران با نرم‌افزار «ماپرا»

در دوازدهمین قسمت از برنامه دیدارنیوز به نام «هفت ستاره‌ها» که در حوزه کسب و کار است، گفت‌و‌گوی احمد طبعی را با دکتر مریم یارمحمدی مدیر عامل شرکت ماپرا خواهید دید.

کد خبر: ۱۵۵۷۱۱
۱۶:۱۲ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: مهمان دوازدهمین قسمت از برنامه «هفت ستاره‌ها»، خانم دکتر مریم یارمحمدی مدیر عامل شرکت ماپرا است که در حوزه کسب و کار نوین فعالیت می‌کند. خانم یارمحمدی به درجه دکتری در مدیریت فناوری اطلاعات رسیده و از سال ۱۳۹۷ طراحی و اجرای نرم‌افزار «ماپرا» را آغاز کرده است.

نرم‌افزار ماپرا در واقع یک سیستم یکپارچه مدیریت کافه و رستوران برای مالکان این واحد‌های صنفی است که صفر تا صد مدیریت آن را به صورت هوشمند انجام می‌دهد. به گفته خانم یارمحمدی، این نرم‌افزار جالب و کارآمد از سال ۱۳۹۷ تاکنون توسعه پیدا کرده و همچنان به‌روز می‌شود.

ویدیو این گفت‌وگو را اینجا و در کانال یوتیوب و آپارات دیدار ببینید

 
جالب است که مالکان یا مدیران کافه‌ها و رستوران‌ها تنها با در اختیار گرفتن این نرم‌افزار هوشمند می‌توانند در کوتاه‌ترین مدت به سودآوری برسند و به دلیل امکانات پرتعداد این نرم‌افزار، در ارائه خدمات و محاسبات در هزینه مواد اولیه و محصول نهایی و همچنین پرداخت صورت حساب روی میز، انقلابی در کسب و کار خود ایجاد کنند.

در واقع نرم‌افزار ماپرا می‌تواند مدل سنتی کافه و رستوران را به یک کسب و کار مدرن و امروزی ارتقا بخشد. در این برنامه خانم دکتر یارمحمدی توضیح مفید و مفصلی درباره این نرم‌افزار و تاثیری که بر کسب و کار حوزه غذا داشته، ارائه نموده است.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ماپرا به آدرس https://mupra.ir مراجعه کنند.     

عکس‌ها: آرش راهبر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: