بازی تدارکاتی تیم ملی در اروپای شرقی

گزارش زنده: بلغارستان صفر ـ ایران ۱

تیم ملی ایران در دیداری دوستانه در بلغارستان به مصاف تیم ملی جوان این کشور رفته و در نیمه اول نیز با تک گل محمد محبی از میزبان خود پیش افتاده است.

کد خبر: ۱۵۵۴۰۹
۲۱:۰۳ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۲



دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است. این بازی دوستانه در روز‌های فیفا و در پنجره شهریور ماه برگزار می‌شود در حالی که تیم ملی ایران خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، سامان قدوس، محمد محبی، احمد نوراللهی، رامین رضاییان

سرمربی: امیر قلعه نویی

 

ترکیب تیم ملی بلغارستان: دیمیتار میتوف، دیمو کراستف، الکس پتکوف، ایلیا گروف، ویکتور پوپوف، ایوان یوردانوف، آندریان کرایف، ایوایلو چوچف، لوکاس پتکوف، کریل دسپودوف، پرسلاو بوروکوف

سرمربی: ملادن کرستاییچ

در نیمه نخست بازی، این تیم ملی ایران بود که از ابتدا برتری خود را به میزبان دیکته کرد و زود هم به گل اول رسید. 

گل اول ایران: در دقیقه ۱۴ بازی اشتباه عجیب خط دفاعی بلغارستان با توپ‌ربایی قدوس همراه شد و پاس این بازیکن در دروازه خالی به محبی رسید و ضربه سر این بازیکن به گل تبدیل شد.

دقیقه ۲۰: بلغارها در دقایق ابتدایی با خشونت زیادی بازی کردند و در یکی از صحنه‌ها ضربه‌ای به صورت عزت اللهی وارد شد و دهان این بازیکن خونریزی کرد.

دقیقه ۲۳: پرتاب بلند بیرانوند باعث مصدومیت این بازیکن از کشاله ران شد و تیم پزشکی بالای سر این بازیکن حاضر شد، مصدومیت بیرانوند به شکلی بود که این بازیکن از زمین بازی خارج شد و پیام نیازمند جایگزین او شد.

دقیقه ۵۰: محمد محبی روی پاس طارمی صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه او از زاویه بسته به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: سماجت شجاع خلیل زاده با پاس او برای سعید عزت اللهی همراه شد که این بازیکن در فرصتی خوب توپ را به بالای دروازه فرستاد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: