از لژیونرها چه خبر؟

بدشانسی‌های بی‌پایان «طارمی»

اوضاع در فصل جدید، برای طارمی خوب پیش نمی‌رود؛ او که در آخرین لحظات نقل و انتقالات فوتبال اروپا فرصت پوشیدن پیراهن میلان را از دست داد، در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده و بدشانسی‌هایش ادامه دارد.

کد خبر: ۱۵۵۲۴۷
۱۰:۴۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

دیدارنیوز: مهدی طارمی این فصل، هنوز نتوانسته در هیچ جامی برای پورتو گل بزند یا روی گل‌های تیمش تاثیرگذار باشد.

اوضاع در فصل جدید، برای طارمی خوب جلو نمی‌رود. ستاره ایرانی پورتو بار‌ها تا آستانه جدایی باشگاهش جلو رفت، اما در نهایت، قرار شد یک سال دیگر در پورتو باقی بماند. طارمی در سوپرجام و هفته‌های ابتدایی لیگ پرتغال، در گلزنی موفق نبود و امید زیادی داشت پس از پایان حواشی و اخبار مختلف، بتواند مقابل آروکا اولین گل فصل را بزند. دقیقه ۱۲، طارمی با ضربه سر زننده اولین گل مسابقه بود. گلی که لحظاتی بعد، توسط VAR بخاطر آفساید میلیمتری طارمی مردود شد. اوایل نیمه دوم، طارمی یک فرصت بسیار خوب گلزنی را از دست داد. در شب موقعیت‌سوزی بازیکنان پورتو، آروکا توانست با گل دقیقه ۸۳ جلو بیفتد. این بازی، وقت اضافه‌های عجیبی داشت و ۲۰ دقیقه پس از پایان ۹۰ دقیقه قانونی، ادامه پیدا کرد. دقیقه شانزدهم وقت‌های تلف شده، پورتو یک پنالتی به دست آورد و بر خلاف همیشه، طارمی پشت توپ نرفت. وندرسون گالنو، زننده پنالتی پورتو بود و این ضربه را هدر داد! پورتو با گل دقیقه ۹۰+۱۹ اوانیلسون، از شکست فرار کرد، اما پای مهدی طارمی، هنوز به گلزنی باز نشده است.

محمد محبی در بازی حساس روستوف و دینامو مسکو، توانست روی تک گل تیمش تاثیرگذار باشد. نیمه اول این مسابقه، روستوف در خانه ۲ گل خورد و ۱۰ نفره شد. با توجه به وضعیت سخت مسابقه، سرمربی این تیم بین دو نیمه ۳ تعویض کرد که یکی از آن‌ها، ورود محمد محبی بود. محبی دقیقه ۹۰ مسابقه با دخالت به موقع روی کرنر تیمش، باعث زده شدن تک گل این تیم توسط مدافع حریف شد.

موفق‌ترین لژیونر ایرانی در این شب، صادق محرمی بود. محرمی در بازی خارج از خانه دیناموزاگرب با اوسییک، ابتدای مسابقه روی نیمکت بود. او دقیقه ۴۲ به زمین رفت. دیناموزاگرب زمان ورود محرمی، یک گل عقب بود و دقیقه ۴۶، گل دوم را هم خورد. محرمی، توانست پایه‌گذار بازگشت رویایی تیمش باشد. او دقیقه ۷۰ مسابقه با نفوذ از سمت راست و سانتری دقیق، پاس اولین گل دینامو را داد. دینامو دقایق ۸۷ و ۹۰+۹، دو گل دیگر هم زد و توانست ۳-۲ برنده شود. آ. ا. ک آتن هم در حضور ثابت احسان حاج‌صفی، مقابل ولس به برد ۳-۲ رسید. گل پیروزی آ. ا. ک در دقیقه ۹۰+۳ زده شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: