تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان نصرتی

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در پیامی، درگذشت پدر شهیدان نصرتی را به مردم همدان و خانواده او تسلیت گفت.

کد خبر: ۱۵۴۸۴۵
۱۰:۱۹ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

دیدارنیوز: رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج مرتضی نصرتی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر غلامرضا، زینب و فاطمه نصرتی و همسر شهیده والامقام کبری طاووسی را به مردم شهیدپرور استان همدان و خانواده محترم این پدر فداکار تسلیت گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج مرتضی نصرتی پدر شهیدان والامقام غلامرضا، زینب و فاطمه نصرتی و همسر شهیده والامقام کبری طاووسی، تصریح کرد: این اسوه فداکاری و استقامت که گرانبهاترین سرمایه‌های زندگی خود را در اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی از دست داد و با تأسی به خاندان عصمت و طهارت (ع)، با اخلاص و صبوری فراق عزیزان خود را تحمل کرد و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار و مروج ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای شهیدان بود، به یقین جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم حاج مرتضی نصرتی پدر شهیدان والامقام غلامرضا، زینب و فاطمه نصرتی و همسر شهیده والامقام کبری طاووسی، موجب تأثر خاطر شد. این اسوه فداکاری و استقامت که گرانبهاترین سرمایه‌های زندگی خود را در اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی از دست داد و با تأسی به خاندان عصمت و طهارت (ع)، با اخلاص و صبوری فراق عزیزان خود را تحمل کرد و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار و مروج ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای شهیدان بود، به یقین جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان همدان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان بزرگوارش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: