شکست بسکتبال زنان ایران برابر اندونزی

حسرت یک امتیاز تا تاریخ‌سازی!

تیم‌ملی بسکتبال زنان ایران که نمایش درخشانی در مسابقات اخیر داشت، با شکست میلیمتری و تنها یک امتیاز کمتر از اندونزی از صعود به دسته اول آسیا بازماند.

کد خبر: ۱۵۴۴۷۸
۱۷:۵۸ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: تیم ملی بسکتبال زنان ایران باوجود شایستگی تیمی، یک امتیاز کم آورد و با ناکامی برابر اندونزی از تاریخ‌سازی در آسیا بازماند.

به نقل از سایت فدراسیون، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران با وجود شایستگی که در کاپ آسیا دیویژن B در تایلند نشان داد، دیدار پایانی را مقابل اندونزی ۵۵_۵۴ واگذار و به عنوان دومی این رقابت‌ها بسنده کرد.

تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های کاپ آسیا در مرحله مقدماتی در رویارویی با مالزی و مغولستان به برتری رسید و با شکست در برابر اندونزی برای صعود به مرحله‌ی نیمه نهایی مقابل قزاقستان به برتری رسبد و در مرحله‌ی نیمه نهایی، اردن را مقتدرانه شکست داد.

دیدار فینال کاپ آسیا بین اندونزی و ایران برگزار شد و شاگردان النی کاپوچیانی در حالی که در بسیاری از دقایق بازی نیز، نمایش خوبی از بسکتبال ارائه دادند، اما در پایان با نتیجه ۵۵-۵۴ مغلوب شدند و در نهایت شایستگی و در حالی که با صعود به فینال تاریخ سازی کرده بودند، از صعود به دیویژن A آسیا بازماندند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: