روز دوم از هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران

گزارش زنده؛ صنعت نفت ۰ - ۲ استقلال

تیم استقلال پس از تابستانی عجیب و غریب در نقل و انتقالات، تغییرات مدیریتی، مشکلات مالی، اعتراض بازیکنان و .. امشب در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر رفته است.

کد خبر: ۱۵۴۰۴۲
۲۲:۴۸ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم جواد نکونام در اولین گام خود در لیگ برتر امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به دیدار صنعت نفت آبادان رفته و در نیمه اول با گل آرش رضاوند برنده شد.

استقلال پس از روزهای بحرانی خارج از زمین، حالا وارد میدان شده تا یکی دیگر از مدعیان خودش را نشان دهد.

سپاهان، برنده جدال پرتنش

ساعتی پیش بود که جدال سخت و دیدنی سپاهان و تراکتور در اصفهان که پربرخورد بود و دو اخراجی داشت، با برتری ۳ بر یک طلایی‌پوشان به پایان رسید تا تیم مورایس از همین ابتدای مسابقات قدرتش را به رخ بکشد. هرچند تراکتور هم خرید‌های زیادی داشته و نیاز به هماهنگی بیشتر دارد.

 

ترکیب صنعت نفت:
فهد طالب، میثم تهی‌دست، عباس قاسم، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین شنانی، احمد شریعت‌زاده، علی یوسف
سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری
سرمربی: جواد نکونام

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۵: صنعت نفت روی یک ضدحمله و پاس در عمق در آستانه خلق یک موقعیت بود که مرادمند بازیکن میزبان را سرنگون کرد و یک کارت را به جان خرید.

دقیقه ۸: ارسال کرنر مهدی‌پور با ضربه سر مرادمند همراه شد که در شلوغی درون محوطه جریمه، توپ توسط مدافعان صنعت نفت دور شد.

دقیقه ۱۶: روی حرکت خوب و انفرادی یامگا، این بازیکن از سمت چپ سلمانی را راه انداخت و ارسال این بازیکن با ضربه سر ارسلان مطهری پشت نقطه پنالتی همراه شد که فهد طالب کار سختی برای مهار آن نداشت.

صنعت نفت صفر – استقلال یک (دقیقه ۳۰: آرش رضاوند): پرتاب اوت بلند ابوالفضل جلالی به محوطه جریمه با دفع ناقص مدافع صنعت نفت همراه شد و آرش رضاوند در میان تعداد زیادی از بازیکنان حریف صاحب توپ شد و با یک شوت روی پای دیدنی، دروازه فهد طالب را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

دقیقه ۳۸: احمد شریعت‌زاده در محوطه جریمه و پس از تعلل حردانی و جلالی، از میان این دو بازیکن عبور کرد و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

 

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: