اقتصاد و گرانی نه، پوشش زنان دغدغه اول دولت سیزدهم

ادعای رئیسی؛ «کشف حجاب جمع می‌شود»

حدود یک سال پس از درگذشت ناگهانی و تاسف‌بار مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد تهران و ناپدید شدن این گشت پس از اعتراضات و ناآرامی‌های گسترده در ایران و سایر نقاط جهان، دولت ابراهیم رئیسی به محدودیت‌ها درخصوص پوشش زنان برگشته و مدعی شده که کشف حجاب در ایران جمع خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۳۹۸۹
۱۲:۱۳ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت: هرجا ایران اسلامی حضور پیدا کرد، حضورش امنیت‌ساز بود، اما حضور بیگانگان امنیت ایجاد نمی‌کند.

ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز (۱۸ مرداد) در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم با بیان اینکه هرجا ایران اسلامی حضور پیدا کرد، حضورش امنیت‌ساز بود، اما حضور بیگانگان امنیت ایجاد نمی‌کند، گفت: شهدای ما باقی هستند، چون نظر کردند به وجه‌الله و کل شی هالک الا وجهه! همه‌چیز هالک و نابود شدنی است و آنچه بقا دارد وجه‌الله است و شهدا نظرشان به وجه الله رمز بقا شد.

رئیسی با بیان اینکه نقش شهید نقش بی بدیلی است و در مورد شهدای کربلا در زیارت اربعین می‌خوانیم که خدایا حسین علیه‌السلام خون قبلش را داد تا از جامعه جهل‌زدایی کند، گفت: ما امروز مبتلا به جاهیت مدرن هستیم که مجهز به امپراتوری رسانه‌ای است و آن قدرتی که می‌تواند چهره جاهلیت مدرن را برملا کند، خون مطهر شهداست.

رئیس‌جمهور ادامه داد: جایگاه و اخلاص شهید این قدرت را دارد تا جاهیت مدرن را برملا کند و چهره نفاق را کنار بزند؛ خون شهدا همواره این‌گونه است. رهبر انقلاب فرمودند شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی است و راه و هدف و آرمان او در جامعه در حال انسان‌سازی است.

رئیسی مدعی شد: خانواده شهدا نگران مسئله کشف حجاب بودند، مطمئن باشید بساط کشف حجاب در کشور جمع خواهد شد. برخی غافل هستند که باید بیدار شوند و عده کمی هم به صورت سازمان یافته و با آموزش‌های بیگانگان کار می‌کنند که تکلیف آنان روشن است. دشمن در این زمینه با برنامه‌ریزی عمل می‌کند ماهم باید با برنامه‌ریزی عمل کنیم.

مطلب مرتبط:

نوری‌قزلجه: لایحه حجاب نمی‌تواند جامعه را هدایت کند

جبران کسری بودجه دولت با لایحه حجاب!

نماینده سابق مجلس: جان انسان مهم‌تر است یا موی انسان؟!

محمد خاتمی: اجباری‌کردن «حجاب» از سوی حکومت معقول و نتیجه‌بخش است؟

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: