تا دقایقی دیگر در لیگ والیبال ملت‌ها

ایران ـ آمریکا، نبرد غیرهسته‌ای!

طرفداران والیبال در ایران از ساعت ۱۸ امروز شاهد یکی از مهم‌ترین بازی‌های تیم ملی در مقابل آمریکا خواهند بود در حالی که این مسابقه درست در گیر و دار مذاکرات هسته‌ای دو کشور برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۵۱۵۵۱
۱۷:۲۸ - ۰۲ تير ۱۴۰۲



دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در هفتمین بازی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال، ملی‌پوشان در شرایطی به مصاف آمریکا می‌روند که تاکنون فقط در ۲ بازی برنده شده‌اند و برای بهبود وضعیت در جدول و صعود به مرحله بعد باید این بازی را ببرند.

حریف سرسخت ایران، اما از ۶ بازی قبل خود ۵ بازی را با پیروزی تمام کرده و در جایگاه سوم جدول ایستاده در حالی که ایران در جایگاه دهم قرار دارد و رنکینگ آمریکا نیز بالاتر است.

با این حال بازی ایران و آمریکا در حوزه ورزش همواره تحت تاثیر مسائل سیاسی بین دو کشور قرار داشته و این موضوع عموما به تیم ایران انگیزه بیشتری بخشیده تا در این مسابقه خاص، هر چه انرژی دارد به کار گیرد. دو تیم تا به حال ۴ بار در لیگ والیبال ملت‌ها با هم بازی کرده‌اند که هر یک در دو بازی برنده بوده‌اند و همه چیز تا اینجا مساوی است.

جالب‌تر این که در همین روز‌ها نیز مقامات دو کشور در حال مذاکراتی غیرعلنی به سر می‌برند که ممکن است شدت تخاصم را بین دو طرف کم کند. در میدان روتردام، اما تیم ملی والیبال ایران به شدت به پیروزی مقابل آمریکا نیاز دارد تا خود را در جمع تیم‌های بالاتر در جدول ببیند.

بازی والیبال بین دو تیم ایران و آمریکا را در دیدارنیوز دنبال کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: