فینال تورنمنت کافا

گزارش زنده؛ ازبکستان ۰ - ایران ۰/ بیرانوند مصدوم شد!

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز سه‌شنبه در فینال تورنمنت کافا، به مصاف ازبکستانِ میزبان می‌رود تا شاید پس از سال‌های طولانی یک عنوان قهرمانی را با خودش به خانه بیاورد.

کد خبر: ۱۵۱۴۵۳
۱۹:۱۵ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹:۰۰ امروز در فینال تورنمنت کافا به مصاف ازبکستان رفته است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از بردهای راحت و پرگل مقابل افغانستان و قرقیزستان به دیدار نهایی این تورنمنت رسیدند و حالا برابر ازبک‌های میزبان قرار می‌گیرند.

تیم ملی در صورت کسب عنوان قهرمانی، پس از سال‌های طولانی به یک عنوان قهرمانی دست خواهد یافت.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۵: در همان ابتدای بازی، علیرضا بیرانوند مانند دیدار جام جهانی مقابل انگلیس، پس از برخورد با یک بازیکن (سعید عزت اللهی) مصدوم شد و برانکارد به زمین آمد. پیام نیازمند پس از این اتفاق خودش را آماده ورود به زمین کرد.

دقیقه ۱۹: ازبک‌ها بازی را بهتر و هجومی‌تر از تیم قلعه‌نویی آغاز کرده‌اند و در یک صحنه نیازمند با پای چپ خود مانع از گلزنی میزبان شد.

 

ادامه دارد ..

ترکیب ایران:  علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، رامین رضاییان، مهدی قائدی، محمد محبی سردار آزمون و مهدی طارمی

ترکیب ازبکستان:  اوتکیر یوسوپوف، خاجی اکبر علی جانف، فرخ سیفیف، اتابک شوکوروف، اودیل‌جان هامروبکوف، جلال‌الدین ماشاریپوف، شرزود نصرالله‌اف، الدور شاهمرادف، عمر آشوراده و عبدالله عبدالله‌اف

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: