اولین بازی تیم قلعه‌نویی در تورنمنت کافا

گزارش زنده؛ ایران ۳ - افغانستان ۰

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی و با ترکیبی از ستاره‌های لیگ برتر و لژیونرها به قرقیزستان رفته تا در تورنمنت کافا به میدان برود.

کد خبر: ۱۵۱۰۸۲
۱۹:۰۰ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار خود در تورنمنت کافا، به مصاف افغانستان می‌رود.

در این تورنمنت که سطح آن مورد انتقاد برخی کارشناسان و حتی بازیکنان تیم ملی قرار گرفته، امیر قلعه‌نویی چند ستاره لیگ و لژیونرهایی چون جهانبخش، طارمی و سردار آزمون را با خود به قرقیزستان برده است.

تورنمنت کافا - گروه B
ورزشگاه: دولن اومورزاکوف بیشکک قرقیزستان
سه‌شنبه: ۱۴۰۲/۰۳/۲۳؛ ساعت ۱۸:۳۰

ترکیب تیم ملی ایران: سید پیام نیازمند، سید مجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم ملی افغانستان: فیصل حمیدی، فرزاد عطایی، محبوب حنیفی، امان‌الله سرداری، فرشاد نور، مسیر سمندری، باسط مشتاق، علی باسط، تائوفی اسکندری، یاما شرزاد و امید موسوی

سرمربی: عبدالله المطیری

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱: ارسال خطرناک احسان حاج‌صفی از جناح چپ زمین را دروازه‌بان افغانستان با خروج به موقع از دروازه مهار کرد.

دقیقه ۱۰: شوت راه دور کنعانی‌زادگان دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیاد از دروازه افغانستان به بیرون رفت.

ایران یک - افغانستان صفر (دقیقه ۲۰: سردار آزمون): علیرضا جهانبخش از میانه زمین توپ را به جناح چپ برد که در ادامه ارسال احسان حاج‌صفی به مقابل تیرک دوم را سردار آزمون با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

ایران ۲ - افغانستان صفر (دقیقه ۲۱: مهدی طارمی): پاس رو به جلوی کنعانی‌زادگان را سردار آزمون با پاس چیپ تماشایی از بین دو مدافع افغانستان به مهدی طارمی رساند تا او در موقعیت تک به تک با ضربه روی پا دروازه را باز کند.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: