جلوی نماینده افشاگر «شاسی بلند» گرفته شد

قالیباف: «علیرضابیگی» اجازه نطق ندارد!/ صباغیان: این شان نمایندگی نیست

پس از اینکه محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس گفت که علیرضابیگی (نماینده تبریز و افشاگر رسوایی واگذاری خودرو به برخی از نمایندگان) مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده و این شان نمایندگی نیست، قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: با تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، علیرضابیگی اجازه نطق ندارد!

کد خبر: ۱۵۰۸۸۵
۰۹:۱۰ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صباغیان گفت: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان در نامه‌ای به هیات رئیسه بحثی را پیرامون علیرضابیگی (نماینده افشاگر رسوایی شاسی بلند) مطرح کرده و برهمین اساس جلوی نطق ایشان گرفته شده است.

محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با علیرضابیگی صحبت می‌کردم ایشان گفت که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.

مطلب مرتبط:

علیرضابیگی: برخی نمایندگان شاسی‌بلند را به نام عروس و دامادشان دریافت کردند!

«رئیسی» به کاری که بلد نبود، ورود کرد

«علیرضابیگی»؛ نماینده افشاگر شاسی بلندها تفهیم اتهام شد

علیرضابیگی: افشاگری‌ام سیاسی نیست؛ نظر «قالیباف» درباره فساد چه بود؟

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر صباغیان بیان کرد: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیات رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است که آقای علیرضا بیگی اجازه نطق ندارند. این تصمیم در هیات رئیسه گرفته نشده بلکه تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: