اختتامیه فصل در بدترین روز!

علی‌رغم اینکه دربیِ ۱۰۱ پایتخت از جهات مختلف می‌تواند بهترین اختتامیه برای این فصل پرنوسان و طاقت‌فرسا باشد، بازهم شاهد کج‌سلیقگی از سوی سازمان لیگ هستیم. دربی فینال حذفی قرار است روز چهارشنبه و وسط هفته برگزار شود!

کد خبر: ۱۵۰۲۰۵
۱۷:۱۳ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال ایران برای سومین‌بار دربی بزرگ پایتخت را در یک روز وسط هفته برگزار خواهند کرد.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با شکست نساجی و هوادار به فینال جام حذفی صعود کردند تا آخرین دیدار فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ فوتبال ایران، دربی بزرگ پایتخت باشد. جدالی فوق‌العاده هیجان‌انگیز که برای آبی‌پوشان حس و حال انتقام دارد و تیم قرمزپوش دل‌خوش به تحقق رویای دبل خواهد بود.

هت‌تریک ناخواسته برای سرخابی‌ها

علی‌رغم اینکه دربیِ پیش رو از جهات مختلف می‌تواند بهترین اختتامیه برای این فصل پرنوسان و طاقت‌فرسا باشد، بازهم شاهد کج‌سلیقگی از سوی سازمان لیگ هستیم. دربی فینال حذفی قرار است روز چهارشنبه به انجام برسد و این یعنی همانند دربی رفت و برگشت که به ترتیب در روز‌های سه‌شنبه و یکشنبه برگزار شد، بازهم قرار است دربی را در یک روز وسط هفته ببینیم!

مسئولان برگزاری مسابقات می‌توانستند این مسابقه فوق‌العاده حساس را در یکی از دو روز تعطیل پنجشنبه یا جمعه به انجام برسانند، اما آن‌ها تصمیم گرفتند بازهم نسبت به تماشاگران این بازی اهمیتی قائل نباشند و بازی را در روز چهارشنبه که آخرین روز کاری هفته است، برگزار کنند.

تیم ملی را بهانه قرار ندهید

انجام شدن این مسابقه در یکی از ۲ روز پنجشنبه یا جمعه خللی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران هم به‌وجود نمی‌آورد. قرار است شاگردان امیر قلعه‌نویی از چهاردهم خردادماه کار خود را آغاز کنند و برگزار شدن دربی در روز‌های یازدهم یا دوازدهم مشکلی برای اردوی مذکور به وجود نمی‌آورد و بهانه احتمالی برگزارکنندگان بازی نمی‌تواند قابل قبول باشد.

از طرفی باشگاه پرسپولیس هم معترض بود که به دلیل نزدیکی بازی تیمش و همچنین استراحت کم‌تر نسبت به استقلال بهتر است این بازی پنجشنبه یا جمعه به انجام برسد، اما با این درخواست مخالفت شد.

بی‌اعتنایی مسئولان برگزاری مسابقات

به هر ترتیب این فصل از رقابت‌های فوتبال ایران روز چهارشنبه به اتمام می‌رسد. سرخابی‌های پایتخت باید از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند تا قهرمان جام حذفی مشخص شود. دیداری که می‌توانست در روزی بهتر به انجام برسد تا علاقه‌مندان این ۲ تیم بتوانند بدون مشکل در ورزشگاه یا منازل خود شاهد آن باشند، اما با انتخاب روز چهارشنبه، مسئولان برگزاری مسابقات یک مرتبه دیگر نشان دادند دغدغه مخاطب ندارند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: