رضایی چطور به تیم ملی بازگشت؟

پایان ماجرای جنجالی «رحمان»

رحمان رضایی یکی از گزینه‌های مدنظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی بود که بعد از حضور در اولین جلسه تمرینی، به واسطه فعالیت‌های خود در فضای مجازی مورد حمله معاون وزیر ورزش‌وجوانان قرار گرفت و خیلی زود سمتش را از دست داد. او بعدا گفت که صفحه‌ اینستاگرامی‌اش هک شده تا اینگونه راه برای بازگشت او به تیم ملی هموار شود!

کد خبر: ۱۵۰۰۴۰
۱۷:۲۳ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: به نظر می‌رسد کادرفنی تیم ملی ایران تا پیش از آغاز مسابقات کافا تکمیل خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای حضور در مسابقات کافا ۲۰۲۳ آماده می‌کند؛ مسابقاتی که از ۲۰ تا ۳۰ خردادماه برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان باید در مرحله گروهی به مصاف تیم‌های ملی افغانستان و قرقیزستان بروند و در صورت موفقیت در این مرحله که به میزبانی بیشکک برگزار خواهد شد، شاگردان امیر قلعه‌نویی عازم تاشکند ازبکستان می‌شوند تا مسابقه فینال را برگزار کنند.

در آن‌سوی جدول تیم‌های مانند ازبکستان و عمان در کنار تیم‌های تاجیکستان و ترکمنستان حضور دارند که احتمال رویارویی ایران با یکی از تیم‌های عمان یا ازبکستان در مرحله فینال محتمل به نظر می‌رسد.

قلعه‌نویی بعد از اتمام رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم چشم‌انتظار پایان مسابقات جام حذفی است تا فهرست جدید تیم ملی را اعلام کرده و رسماً ملی‌پوشان کار خود را برای حضور در مسابقات کافا ۲۰۲۳ آغاز کنند. در این میان یکی از دغدغه‌های قلعه‌نویی، عدم تکمیل کادرفنی است که گفته می‌شود تا پیش از بیستم خردادماه قرار است کادرفنی موردنظر امیر قلعه‌نویی تکمیل شده تا کاروان ایران با تمامی نفرات به بیشکک قرقیزستان برای حضور در مسابقات کافا ۲۰۲۳ اعزام شود.

از بازگشت «رحمان» تا انتخاب مربی خارجی

رحمان رضایی یکی از گزینه‌های مدنظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی بود که بعد از حضور در اولین جلسه تمرینی، به واسطه فعالیت‌های خود در فضای مجازی مورد حمله معاون وزیر ورزش‌وجوانان قرار گرفت و خیلی زود سمتش را از دست داد. رضایی بعد از مدتی سکوت، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که صفحه اینستاگرامی او هک شده و به محتوای آن دسترسی نداشته و همین مسئله باعث شده تا پیغام‌هایی بدون اراده او در صفحه رسمی‌اش منتشر شود.

رضایی بعد از این مصاحبه، با پالس‌های مثبت برای بازگشت به تیم ملی مواجه شد و روز گذشته در جلسه هم‌اندیشی کادرفنی تیم‌های نوجوانان و امید با کادرفنی تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران، رحمان رضایی در جمع دستیاران امیر قلعه‌نویی دیده شد تا رسماً مشخص شود که رضایی به کادرفنی تیم ملی بازگشته و می‌تواند در مسابقات کافا در کنار امیر قلعه‌نویی حضور داشته باشد.

سرمربی تیم ملی حالا با بازگشت رحمان رضایی، کادرفنی موردنظرش را با حضور رضایی در کنار سعید الهویی، آندرانیک تیموریان، حمید مطهری، علی‌اصغر قربانعلی‌پور، آلین دینکا و علی کمانگری (آنالیزور) چینش کرده است. مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال روز گذشته در نشست خبری خود توضیح داد که قلعه‌نویی خواسته تا پیش از مسابقات کافا ۲۰۲۳ مقدمات حضور دستیار خارجی او هم در تیم ملی فراهم شود تا با کادرفنی کامل، تیم ملی ایران عازم بیشکک شود.

«عنایتی» هم کادرفنی خود را تکمیل می‌کند

رضا عنایتی هم که ۲ روز از انتخاب او به عنوان سرمربی تیم امید می‌گذرد، در تلاش است تا کادرفنی خود را تکمیل کند و گفته می‌شود که لیست دستیاران موردنظر عنایتی تحویل مدیران فدراسیون فوتبال شده است. یکی از دستیاران عنایتی، محمدحسن رجب‌زاده بازیکن سابق سپاهان است که همواره در طول سالیان گذشته در نقش دستیار در کنار رضا عنایتی در تیم‌های مختلف حضور داشته و حالا در تیم امید هم به نظر می‌رسد که در نقش دستیار در کنار عنایتی خواهد بود.

عنایتی از مدیران فدراسیون فوتبال خواسته تا زمینه حضور یک مربی کروات را هم در کادرفنی تیم امید فراهم آورند. ضمن آنکه سرمربی تیم امید برای سمت مربی دروازه‌بانان هم به سراغ مربی سابق پرسپولیس رفته و گفته می‌شود که بعد از اتمام رقابت‌های جام حذفی، داود فنایی که در نقش مربی دروازه‌بانان تیم هوادار مشغول به فعالیت است، به عنوان مربی دروازه‌بانان جدید تیم امید معارفه خواهد شد.

مطلب مرتبط:

بازگشت دوباره «رحمان»

سکوت غیرمنتظره در ماجرای «رحمان رضایی»

«آندو»؛ جانشین رحمان رضایی در تیم‌ملی!

رحمان رضایی - تیم ملی؛ جدایی زودهنگام؟!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: