حقوق ناعادلانه‌ای توسط دولت و مجلس تصویب شده؛ چه کرده‌ایم با مردم؟

صباغیان: عده‌ای بالای ۵۰ میلیون می‌گیرند، به کارمندان و بازنشستگان هم لقمه‌ای آغشته در خون دادیم!

محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مجلس با انتقاد از قوانین مصوب در زمینه پرداخت حقوق‌ها و افزایش اجاره مسکن گفت: تذکر و پیشنهاد تامل دارم به دولت و مجلس در خصوص حقوق و پرداخت‌های ناعادلانه‌ای که توسط دولت و مجلس تصویب شده است. با این قوانین یکی را داده‌ایم صد ناز و نعمت، حقوق بالای ۵۰ میلیون و برخی از هیات مدیره‌ها بیش از این حقوق دریافت می‌کنند، عده‌ای دیگر را هم لقمه‌ای آغشته در خون دادیم مانند کارمندان و بازنشستگان.

کد خبر: ۱۴۹۳۲۶
۱۷:۲۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

دیدارنیوز: نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس با انتقاد از قوانین مصوب در زمینه پرداخت حقوق‌ها و افزایش اجاره مسکن در شهر‌های کوچک، گفت: با قوانین تصویب شده در مجلس و دولت پرداخت حقوق‌ها عادلانه نیست.

محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: تذکر و پیشنهاد تامل دارم به دولت و مجلس در خصوص حقوق و پرداخت‌های ناعادلانه‌ای که توسط دولت و مجلس تصویب شده است.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این قوانین یکی را داده ایم صد ناز و نعمت، حقوق بالای ۵۰ میلیون و برخی از هیات مدیره‌ها بیش از این حقوق دریافت می‌کنند، عده‌ای دیگر را هم لقمه‌ای آغشته در خون دادیم مانند کارمندان و بازنشستگان.

به نقل از خانه ملت، وی ادامه داد: تنها اجاره منزل در تهران و مراکز استان را نمی‌گویم که اجاره آپارتمان ۱۳۰ متری در آن از ۷۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون افزایش پیدا کرده بلکه شهرستان‌های کوچک را می‌گویم که اجاره مسکن در آن ۵ میلیون و حقوق کارمندان ۷ الی ۸ میلیون تومان است. چه کرده ایم با مردم؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: