ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر

گزارش زنده؛ پیکان ۰ - پرسپولیس ۰

تیم پرسپولیس امروز شنبه، در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می‌رود تا یکی از سه فینال نهایی این تیم در رقابت سنگین و نزدیک با سپاهان و استقلال برگزار شود.

کد خبر: ۱۴۹۱۵۴
۱۸:۲۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود که در تعیین قهرمان لیگ برتر کاملا اثرگذار است، به مصاف پیکان می‌رود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز در حالی مهمان خودروسازان هستند که در نهایت با تصمیم شورای تامین این دیدار با حضور تماشاگر و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ تصمیمی که با اعتراض شدید استقلال و کنایه‌های سپاهان همراه بود.

پرسپولیس در صورت پیروزی در این دیدار، تنها به دو برد دیگر تا انتهای فصل نیاز دارد تا جام قهرمانی را در یکی از نزدیک‌ترین کورس‌های قهرمانی میان سه تیم بالای سر ببرد.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲: پرسپولیس بازی را کاملا هجومی آغاز کرد و در نفوذ از سمت راست، توپ به آل‌کثیر رسید، اما توپ به پای این مهاجم گلزن نچسبید و فرصت از دست رفت.

دقیقه ۱۶: حرکت انفرادی علیرضا بیرانوند و خونسردی او پس از پاس رو به عقب مدافع پرسپولیس، نزدیک بود کار دست دروازه‌بان سرخ‌ها بدهد که بازیکنان دیگر این خطر را دفع کردند.

دقیقه ۲۴: مهدی ترابی در حرکتی انفجاری و تماشایی به قلب دفاع پیکان زد که شوت او به بازیکنان برخورد کرد و راهی دروازه نشد.

 

ادامه دارد ..

ترکیب پیکان: رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، امیر طاهر، جواد آزاده، منصور باقری، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، ابراهیم صالحی و شرزود تمیروف.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: