استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان 

در جریان سفر هیئت دولت به استان خوزستان میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صنعت ،معدن و تجارت مستقر شد.

کد خبر: ۱۴۸۶۵۸
۱۵:۴۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: به گزارش خبرنگار دیدارنیوز،  این میز به‌ منظور پاسخگویی به درخواست‌های مردمی مرتبط با اهداف وظایف وزارت صمت و تسریع در پاسخگویی و حل مشکلات مردمی در کوتاه‌ترین زمان تشکیل شده است.
مراسم استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صمت ، با حضور آقای دکتر میر‌جلیلی نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت صمت و حمید رضا فلاح مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از کارشناسان وزارت و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان برگزار شد.
این میز ، از صبح امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در محل ساختمان شهید سید مهدی موسوی سازمان صمت استان خوزستان مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردمی است.
این میز جهت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت و رئیس سازمان صمت استان، به‌صورت مستقیم به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان، اصناف، بازرگانان، صنعت‌گران، تجار و معدن‌کاران رسیدگی کرده و پاسخگوی مطالبات مطرح شده، مستقر شده است.
میر‌جلیلی نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت صمت تصریح کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به میز خدمت که در سازمان صمت مستقر شده، مسائل خود را با ما مطرح کنند و نظرات کارشناسی دریافت کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد: هدف از ایجاد میز خدمت، رفع مشکلات مردم و رفع موانع تولید و صدور دستورات لازم در این زمینه است و مردم در صورتی که با مشکلی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت مواجه هستند، در ساعات اعلام شده به میز خدمت سازمان صمت مراجعه کنند.
گفتنی است درخواست‌های مردمی پس از ثبت و بررسی اولیه توسط کارشناسان مربوطه به نماینده تام‌الاختیار وزیر صمت ارجاع شده و پس از بررسی نهایی، دستور لازم به درخواست آن‌ها داده شده و در سامانه سامد ثبت و کد پیگیری به صورت پیامکی برای ارباب رجوع ارسال می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: