ادامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر

گزارش زنده؛ استقلال ۰ - هوادار ۰

شاگردان ساپینتو برای رسیدن به صدر جدول لیگ برتر، تیم هوادار را مقابل خود دارند؛ حریفی که زورش به آبی‌ها نمی‌رسد و در بازی‌های قبلی با شکست زمین را ترک کرده است.

کد خبر: ۱۴۸۰۵۹
۲۰:۰۴ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان تیم هوادار است.

پس از برتری پرسپولیسی‌ها در کرمان و صدرنشینی موقت تیم یحیی در لیگ، استقلال امشب هرکاری برای پیروزی مقابل هوادار خواهد کرد تا از سپاهان عقب نیفتد.

هوادار هم با ساکت الهامی نتایج پرنوسانی گرفته اما حضور این مربی و ساپینتو پرتغالی کنار خط می‌تواند حواشی زیادی به دنبال داشته باشد!

مهدی قایدی بازیکن کلیدی استقلال در هفته‌های اخیر است و شوت او بود که استقلال را برنده دیدار با آلومینیوم در اراک کرد.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۶: روی پاس دیدنی محمد محبی از میان میدان، طهماسبی گلر هوادار از دروازه خارج شد که قایدی توانست برای یک لحظه توپ را از او عبور دهد، اما رفتن توپ به زاویه کور سبب شد تا طهماسبی فرصت کرده و به دروازه برگردد و شوت قایدی را نیز مهار کند.

دقیقه ۸: سعید مهری پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: استقلال از فاصله دور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت محمد محبی با برخورد به دیواره دفاعی به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: ارسال دیدنی مهدی قایدی از سمت چپ در تیر دوم به ارسلان مطهری رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

ادامه دارد ..

ترکیب استقلال: حسین حسینی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب هوادار: مهرداد طهماسبی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، حسین ابراهیمی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، حسین صادقی، محمد چهارمحالی، داریوش شجاعیان و محمدجواد محمدی
سرمربی: ساکت الهامی

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: