هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۲

شاگردان یحیی گل‌محمدی برای ماندن در کورس قهرمانی با سپاهان و استقلال به پیروزی در کرمان نیاز دارند و در صورت برد در بازی امشب، این تیم موقتا به صدر جدول خواهد رفت.

کد خبر: ۱۴۷۹۹۰
۲۰:۲۳ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر در کرمان به مصاف مس می‌رود.

تیم ۵۱ امتیازی پرسپولیس در تعقیب دو مدعی قهرمانی دیگر یعنی سپاهان و استقلال است؛ یحیی و تیمش می‌توانند با کسب سه امتیاز در کرمان تنور لیگ را داغ‌تر کنند.

مس کرمان هم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد و تنها ۴ با منطقه سقوط فاصله دارد.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

مس کرمان صفر- پرسپولیس یک (دقیقه ۲۲: سعید صادقی): پرسپولیس حمله‌ای را از سمت راست ترتیب داد و دانیال اسماعیلی‌فر با سانتری زیبا پای صادقی را هدف گرفت و سعید صادقی پس از استپ توپ را روی پای راستش آورد و درحالی که مدافع حریف جا مانده بود با شوتی محکم دروازه مس کرمان را برای اولین بار باز کرد.

مس کرمان صفر - پرسپولیس ۲ (دقیقه ۲۶: گئورگی گولسیانی): طبق معمول مدافع گرجستانی پرسپولیس پشت ضربه پنالتی اعلام شده به سود تیمش ایستاد و در حالی که هواداران حریف به صورت او لیزر می‌انداختند، گولسیانی با اعتماد به نفس بالا شوتی زمینی به سمت چپ دروازه‌بان و سمت راست خودش زد و شهدادنژاد را فریب داد.

دقیقه ۲: اولین فرصت بازی با خروج موفق بیرانوند از دروازه دفع شد.

دقیقه ۵: حرکت پا به توپ اسماعیلی‌فر با پاس در عرض او همراه شد و شوت عبدی پس از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۸: شوت پای چپ میلاد سرلک از زاویه بسته محوطه جریمه توسط شهداد نژاد جمع شد.

دقیقه ۱۵: ضربه عارف رستمی با پاس کاظمیان از میان مدافعان پرسپولیس با جایگیری مناسب بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۲۵: فرار مهدی عبدی به پشت مدافعان مس کرمان با خروج گلر مس همراه شد و پس از اینکه عبدی توسط شهداد نژاد نقش بر زمین شد داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۳۵: فرصت طلایی برای زدن گل سوم پرسپولیس از سمت چپ به دست آمد، اما ضربه ترابی در موقعیت تک به تک به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: فرصت خوبی برای پرسپولیس بدست آمد که شوت سنگین عبدی از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه مس کرمان برخورد کرد و گل نشد.

نیمه اول این دیدار با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

 

ادامه دارد ..

ترکیب مس کرمان: آرمان شهداد نژاد، میلاد خدایی، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد، جورج برایم کنده، علیرضا قادری، معین عباسیان، رونان کوک تونگییک، سید محمد ستاری، محمد امین کاظمیان، احمد نصیری

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی عبدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: