پیام تسلیت رئیسی به مناسبت درگذشت والده حجت‌الاسلام رستمی

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مادر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.

کد خبر: ۱۴۷۰۱۶
۱۸:۰۹ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۲

دیدارنیوز: رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مادر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: این مادر والامقام که با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و باورمندی عمیق به آرمان‌های بلند انقلاب، دو فرزند عزیزش را در راه دفاع از دین و میهن، تقدیم نموده بود، الگویی درخشان برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی

مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

خبر درگذشت بانوی مومنه و پرهیزکار، ام الشهیدین والده مکرمه جنابعالی، سرکار خانم صفری مایه تاسف و تاثر گردید. این مادر والامقام که با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و باورمندی عمیق به آرمان‌های بلند انقلاب، دو فرزند عزیزش را در راه دفاع از دین و میهن، تقدیم نموده بود، الگویی درخشان برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم است.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به جنابعالی و سایر بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و تسلی خاطر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: