مهم‌ترین بازی روز در اصفهان

گزارش زنده: سپاهان صفر ـ پرسپولیس ۱

در مهم‌ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

کد خبر: ۱۴۵۶۳۹
۱۵:۲۷ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: دو تیم حاضر در بالای جدول لیگ برتر، در یک بازی کلاسیک و پرهیجان این بار در جام حذفی به دیدار هم رفته‌اند در حالی که عملکرد آنها در جام حذفی می‌تواند متفاوت با لیگ باشد. این بازی پرهیجان در شرایطی آغاز شده که در هر دو تیم بازیکنانی وجود دارند که سابقه بازی در تیم روبرو را دارند.

سپاهان با بردهای متوالی در لیگ برتر صدر را از پرسپولیس ربوده و سرخ‌ها پس از هفته‌های پرحاشیه و نتایج سینوسی برای بالا رفتن روحیه‌شان نیاز مبرمی به پیروزی دارند. از طرفی سپاهانی‌ها سرحال و سرپنجه نشان داده‌اند و این موضوع نوید یک نبرد تمام عیار را می‌دهد.

داور: بیژن حیدری با کمک محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، کاتاتو، قربانی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، دانیال اسماعیل‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، وحید امیری، محمد عمری، عیسی آل کثیر

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

لحظات حساس:

دقیقه ۵: شوت خطرناک فرشاد احمدزاده پس از کنترل و ضربه از پشت محوطه، از کنار دروازه بیرانوند بیرون رفت و نفس‌ها در سینه پرسپولیسی‌ها حبس شد.

دقیقه ۹: ضدحمله خطرناک سپاهان با خروج موفق بیرانوند دفع شد.

دقیقه ۱۰: بیژن حیدری پس از سرنگون شدن محمد عمری در محوطه جریمه توسط سیاوش یزدانی نقطه پنالتی را نشان داد. سیاوش یزدانی کارت زرد هم گرفت.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه ۱۲ بازی و در حالی که داور خطای پنالتی به سود پرسپولیس گرفت، گئورگی گولسیانی با قرار گرفتن در پشت توپ، ضربه دقیقی زد و پیان نیازمند قبراق را مغلوب کرد تا گل اول بازی زودتر از انتظار به ثبت برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: