کشف ۱۵۰ هزار رشته موی مصنوعی در کهریزک

هدایت بهرامی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده کهریزک شدند.

کد خبر: ۱۴۵۲۹۶
۱۳:۵۸ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دیدارنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵۰ هزار رشته موی مصنوعی قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده کهریزک شدند.

وی عنوان کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر دپو و نگهداری مقادیری کالای قاچاق در انباری به آدرس کهریزک، شهر سنگ، اکیپی از عوامل پایگاه جنوب پلیس از انبار بازدید که در بررسی مقادیری کالا از نوع موی مصنوعی خارجی در آن دپو شده است.

بهرامی افزود: در تحقبقات مشخص شد کالا‌ها در اردیبهشت امسال از شهر‌های جنوبی کشور قاچاق و به این انبار منتقل و اسناد و مدارک کالا‌ها مربوط به سال ۱۳۹۳ و ۱۳۹۲ بوده و در سامانه جامع کنترل و نظارت محموله‌های جاده‌ای (EPL) ثبت نشده و فاقد اسناد و مدارک گمرکی بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالا‌ها شامل ۱۳۰۷ کارتن موی مصنوعی مجموعاً ۱۵۰ هزار و ۱۱۰ رشته محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای برای قاچاق و فرار از دست قانون و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: