گزارش زنده؛ فولاد ۱ - پرسپولیس صفر

یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه در ورزشگاه فولاد اهواز برگزار می‌شود؛ تقابل شاگردان نکونام با یحیی قطعا صحنه‌های جذابی را رقم خواهد زد.

کد خبر: ۱۴۴۲۵۸
۱۷:۵۳ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم فولاد خوزستان امروز در اهواز میزبان صدرنشین لیگ برتر است.

تیم پرسپولیس که صدر جدول را در اختیار دارد، امروز جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر اهواز به دیدار شاگردان جواد نکونام رفته است.

پرسپولیس با توجه به برتری سپاهان و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر، به برد در این بازی نیاز دارد تا فاصله‌اش را با رقبای سرسخت خود حفظ کند.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

فولاد خوزستان (۱-۰): در دقیقه ۲۳ ارسال دقیق احسان پهلوان کمی آنطرف‌تر از تیرک دوم به تورس رسید و این بازیکن اسپانیایی مهارت خود را نشان داد و با یک بغل پای سرضرب دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

دقیقه ۳۹: پرسپولیس برای جبران گل خورده به سمت دروازه فولاد هجوم برد، اما ضربه سر عالیشاه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

ادامه دارد..

ترکیب فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی، سعید واسعی، سینا مریدی، سعید آقایی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، محمد عمری و امید عالیشاه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: