کاهش ۶۰ درصدی مصرف گاز در استان مرکزی

استاندار مرکزی از کاهش ۶۰ درصدی مصرف گاز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی خبر داد و گفت: درحال حاضر از میانه اوج مصرف گاز طبیعی عبور کرده و تا اواسط ماه بهمن که کشور از اوج مصرف خارج می‌شود، می‌توان گاز طبیعی مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت را تامین و به شبکه باز گرداند.

کد خبر: ۱۴۳۷۲۴
۱۲:۵۷ - ۲۷ دی ۱۴۰۱

دیدارنیوز: فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شرکت گاز در استان مرکزی با اشاره به وضعیت مصرف گاز در استان مرکزی اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر اقدامات خوبی در راستای مدیریت مصرف گاز در بخش‌های مختلف در استان مرکزی صورت گرفت که با همراهی انجام شده و برنامه‌های عملیاتی در استان شاهد کاهش ۶۰ درصدی مصرف گاز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بودیم.

وی افزود: خوشبختانه در تمام مراحل مردم استان مرکزی همراهی خوبی در حوزه مصرف گاز و انرژی داشتند که همین همکاری مردمی زمینه‌ساز موفقیت در مدیریت منابع خواهد بود به طوری که براساس پایش و گزارشات شرکت گاز از شبکه گاز طبیعی وضعیت مدیریت مصرف در استان در سطح و وضعیت مطلوب و قابل قبولی قرار دارد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: در بخش صنعت نیز براساس تفاهم و پیمانی که میان بخش صنایع و مجموعه شرکت گاز وجود دارد، باید در ۴ ماه سرد سال سوخت مورد نیاز بخش صنعت از سایر حوزه‌ها تامین شود به طوری که این بخش متکی و متصل به گاز طبیعی نباشند.

وی افزود: کشور درحال حاضر از میانه اوج مصرف گاز طبیعی عبور کرده و تا اواسط ماه بهمن که کشور از اوج مصرف خارج می‌شود، می‌توان گاز طبیعی مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت را تامین و به شبکه باز گرداند.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در مجموع باتوجه به همراهی خوب مردم امیدواریم با تداوم این همراهی مشترکان بخش‌های مختلف اداری، خانگی، صنعتی، کشاورزی و؛ و براساس برنامه جامع مدیریت مصرف بتوانیم با موفقیت و کمترین مشکلی از این برهه عبور کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: