هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

گزارش زنده؛ تراکتور ۱ - استقلال صفر

پس از برتری پرسپولیس و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر، استقلال دیگر مدعی جدی قهرمانی در این فصل در تبریز کار سختی برابر تراکتور دارد.

کد خبر: ۱۴۳۰۵۶
۱۴:۴۶ - ۱۶ دی ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم تراکتور پس از یک روز تعویق بازی با استقلال به دلیل بارش برف در تبریز، از ساعت ۱۴:۰۰ امروز میزبان آبی‌های پایتخت است.

تراکتوری‌ها در هوای برفی و سرد تبریز میزبان استقلال هستند؛ دیداری که همیشه با حواشی و صحنه‌های جذاب همراه است.

ساپینتو سرمربی استقلال به دلیل دریافت کارت زرد برابر مس رفسنجان، از دیدار با تراکتور محروم شده و از روی سکوها نظاره‌گر این دیدار است.

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

تراکتور یک – استقلال صفر (دقیقه ۳۷: محمد قنبری): رضا اسدی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که صالح حردانی با تأثیرگذاری روی توپ، آن را به محمد قنبری بازیکن تراکتور داد و این بازیکن با یک ضربه فنی، دروازه حسینی را باز کرد. ابتدا کمک داور به گمان اینکه پاس را اسدی داده، آفساید اعلام کرد، اما داور مسابقه را رد تصمیم کمک خود، گل را تأیید کرد.

دقیقه ۳: حرکت خوب قنبری از سمت راست و ارسال این بازیکن به درون محوطه جریمه استقلال، فرصت فوق العاده‌ای را برای رضا اسدی مهیا کرد، اما حضور به موقع رافائل داسیلو و دفع توپ او، دروازه حسینی را از یک خطر بزرگ نجات داد.

دقیقه ۵: محمد محبی در محوطه جریمه تراکتور سرنگون شد که داور اعتقادی به خطا نداشت. این صحنه با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال همراه شد.

دقیقه ۶: ارسال مهدی قایدی از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر محمد محبی همراه شد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: پاس بسیار خوب آلوز به اسدی رسید، اما تعلل او و تیزهوشی مدافعان استقلال، این توپ را دور کرد که در ادامه شوت راه دور پوریا آریاکیا با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: اعتراض باشگاه استقلال به گل تراکتور! رسانه باشگاه استقلال نوشت: در حالی که کمک داور آفساید بازیکن تراکتور را اعلام کرده بود، این تیم به گل رسید و وحید کاظمی گل را مردود اعلام کرد، ولی در عین ناباوری و در حالی که چیزی به اسم VAR وجود ندارد، داور گل را پذیرفت!

نیمه اول با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

 

ادامه دارد ..

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی و مهدی قایدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: