ترکیب احتمالی سرخ‌آبی و چند نکته درباره دربی ۹۹

دربی ۹۹ می‌توانست دیداری مهیج باشد که کمتر از یک هفته از فینال جام جهانی برگزار می‌شود. اما دیداری شد بدون تماشاگر، بدون لیدر و حتی بدون آقای گل، یورگن لوکادیا!

کد خبر: ۱۴۲۲۷۰
۱۶:۴۳ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱



دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: نوشتن از دربی بدون کری‌خوانی‌های معمول و تیتر‌های آنچنانی رقبا، در حالی که دو تیم برای صدر نشینی با هم تلاش می‌کنند، اتفاق نادری است که در ۹۹ دوره گذشته برگزاری شهرآورد تهران تجربه نکرده‌ایم. ساعتی بعد بازی استقلال و پرسپولیس در سردترین و ساکت‌ترین حالت برگزار می‌شود و بر اساس مشاهدات عینی، چندان تکاپویی برای به دست آوردن آخرین اطلاعات از سوی هواداران دو تیم دیده نمی‌شود. با این حال پیش‌بینی ترکیب دو تیم و شکل بازی همچنان وسوسه رسانه‌هاست.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورکی گوسلیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، مهدی ترابی، سعید صادقی و مهدی عبدی

ترکیب احتمالی استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

در ادامه با هم نکاتی را در مورد ترکیب دو تیم را نیز بررسی می‌کنیم:
۱. در استقلال پس از ماه‌ها نیمکت نشینی ارسلان مطهری که موفق شد گل پیروزی بخش استقلال مقابل نساجی در بازی سوپر جام را به ثمر برساند دوباره شانس حضور در ترکیب را پیدا کرده، ولی با وجود اینکه آمانوف در تعطیلات لیگ و دیدار‌های دوستانه عملکرد خوبی داشت بز هم ساچینتو ترجیح داده از او در ترکیب اصلی استفاده نکند.

۲. گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، پورعلی گنجی و سعید صادقی چهار بازیکن پرسپولیس هستند که برای اولین بار دربی را تجربه می‌کنند. در تیم رقیب هم محمد محبی از استقلال هم برای اولین بار حضور در شهر آورد را تجربه می‌کند.

۳. با توجه به پیروزی گل گهر مقابل هوادار این تیم هم ۲۴ امتیازی شد و حالا هم امتیاز با صدرنشین و تنها به خاطر تفاضل گل بهتر یک شب به صدر رفت. پس بهترین نتیجه برای سرخابی‌ها هر نتیجه به غیر از تساوی است. در صورتی که پرسپولیس پیروز میدان شود این تیم ۲۷ امتیازی می‌شود و به تنهایی به صدر بازمی گردد. اگر هم آبی‌ها برنده شوند استقلال ۲۵ امتیازی می‌شود و با فاصله یک امتیازی از رقبای خودش یعنی پرسپولیس و گل گهر صدرنشین خواهد شد.

برچسب ها: دربی پایتخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: