بیست و دوحه (۲۴)، روز بیست و یکم جام جهانی

فرانسه - مراکش؛ جنگ خروس‌ها و شیرها

اسپانیا و پرتغال به دست مراکش از جام جهانی حذف شدند .. آیا امشب نوبت ناکامی یک غول اروپایی دیگر است یا فرانسه دوباره به فینال می‌رسد؟ گزارش زنده بازی دوم مرحله نیمه نهایی جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۴۱۹۹۹
۲۱:۳۰ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: ستاره‌های فرانسوی بار دیگر در آستانه حضور در یک فینال بزرگ هستند اما نمی‌توانند مراکش شگفتی‌ساز را دست‌کم بگیرند.

خروس‌های مدعی در یک چهارم نهایی جدال سخت و نفس‌گیری با انگلیس دیگر مدعی جدی قهرمانی داشتند؛ دیداری که انگلیس از لحاظ آماری و موقعیت گل برتری داشت اما تجربه فرانسه به کمک تیم دشان آمد.

فرانسه چهار سال پیش به فینال جام جهانی روسیه رسید، در هوای بارانی مسکو قهرمان شد و حالا در غیاب چند ستاره بزرگ از جمله پوگبا، کانته، بنزما و .. در آستانه حضور دوباره در فینال و نبرد بزرگ با یاران مسی است.

در آن طرف میدان، دیگر کسی نمی‌تواند مراکش را نادیده بگیرد و حذف بزرگانی چون اسپانیا و پرتغال را یک اتفاق بداند. شیرهای اطلس با هدایت رکراکی رویای بزرگی در قطر دارند و شاید امشب پایان راه آنها نباشد!

آرژانتینِ مسی با عبور از سد کرواسی به فینال رفته و در انتظار برنده نبرد امشب خواهد بود.

ادامه دارد ..

 

ترکیب فرانسه: هوگو لوریس (دروازه‌بان)، رافائل واران، ابراهیما کوناته، تئو ارناندز، ژول کونده، آنتوان گریزمان، اورلین شوامنی، یوسف فوفانا، اولیویه ژیرو، عثمان دمبله و کیلیان ام‌باپه

ترکیب مراکش: یاسین بونو (دروازه‌بان)، رومن سایس، جواد الیمیغ، اشرف حکیمی، عطیه‌الله، سفیان آمرابات، سلیم املاح، عزالدین اناهی، حکیم زیاش، سفیان بوفال و یوسف النصیری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: