بیست و دوحه (۲۳)، روز بیستم جام جهانی

آرژانتین - کرواسی؛ مسی یا مودریچ؟

مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ از راه رسید و حالا امشب باید در انتظار خداحافظی یکی از تیم‌های دوست‌داشتنی این جام باشیم؛ آرژانتین به رهبری مسی یا کرواسی با هدایت لوکا مودریچ؟ گزارش زنده اولین بازی نیمه نهایی از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۴۱۹۳۹
۲۱:۴۷ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: یاران مسی و مودریچ امشب در ورزشگاه لوسیل قطر تا پای جان مبارزه خواهند کرد تا به فینال بزرگ برسند.

تیم ملی آرژانتین پس از شوک اولیه برابر عربستان خیلی زود از خواب بیدار شد و با کنار زدن تیم‌های مکزیک، لهستان، استرالیا و هلند به نیمه نهایی مسابقات صعود کرد تا بار دیگر در آستانه حضور در یک فینال باشد.

مسی در این جام ستاره آرژانتینی‌ها بوده و در دیدار قبلی با هلند که شبیه به یک جنگ بین بازیکنان شده بود، نقش تعیین‌کننده‌ای داشت و با تیمش در ضربات پنالتی جشن پیروزی گرفت.

در آن طرف میدان، افراد زیادی نبودند که انتظار راه‌یابی دوباره کروات‌ها به مراحل بالاتر را داشته باشند. کرواسی با هدایت دالیچ و خط میانی قدرتمندش تیم‌های مدعی را حذف کرده؛ از بلژیک تا برزیل نتوانستند با وجود ستاره‌های درخشان خود جلوی سد دفاعی کرواسی دوام بیاورند و به خانه برگشتند.

امشب در لوسیل، یاران مسی و مودریچ برای رسیدن به فینال رویایی تا آخرین لحظه خواهند جنگید.

 

ترکیب آرژانتین: امیلیانو مارتینس (دروازه‌بان)، نیکولاس اوتامندی، کریستین رومرو، ناهیل مولینا، نیکولاس تاگلیافیکو، پارادس، انسو فرناندس، الکسیس مک‌آلیستر، خولین آلوارس، رودریگو دی‌پائول و لیونل مسی

ترکیب کرواسی: دومنیک لیواکوویچ (دروازه‌بان)، ایوان پرشیچ، دیان لاورن، آندره کراماریچ، لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ، پاشالیچ، برنا سوسا، یاسکو گواردیول و جوزپ یورانوویچ

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: