افتتاح سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور

سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور صبح امروز با حضور معاون و مدیران حوزه فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی کشور در اردوگاه شهید باهنر افتتاح شد.

کد خبر: ۱۴۱۷۸
۱۱:۳۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷
دیدارنیوز - مراسم افتتاحیه سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور امروز با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور و دیگر مسئولان در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

علی رمضانی در این مراسم گفت: «نمایشگاهی در کنار این برنامه برگزار شده است که ۳۵ غرفه، تولید کانون های فرهنگی تربیتی را نمایش می دهد. یکی از این غرفهها برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و دو غرفه در اختیار وزارت ارشاد و ستاره‌شناسی نجوم است.»

رمضانی گفت: «امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید کالای ایرانی نام گذاری شده است و از مهر سال ۹۶ این کار کلید خورد تا در تیر جشنواره تولید کانون‌ها را برگزار کنیم.»

او ادامه داد: :در سال ۹۷ وزیر آموزش و پرورش بر مهارتآموزی تاکید داشتند که علاوه بر آن تولید کالای ایرانی از شعارهایی است که در کانون‌ها مشاهده میشود.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی افزود: «ما ۱۱۱۳ کانون داریم که ۵۸۰ رئیس کانون امسال در این جشنواره حضور دارند. ما در کانون‌ها ۲۴ انجمن داریم که ۱۵ غرفه از آن‌ها در نمایشگاه هستند و ۱۰ استان فعالیت جنبی خواهند داشت.»

او ادامه داد: «امسال در اداره کانون‌ها با کمک اداره‌های کل معاونت تربیت بدنی و سلامت و معاونت پرورشی و فرهنگی در حوزه انجمنها، ۲۴ جلد کتاب تولید شده است که فردا از آن رونمایی می‌شود.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: