بیست و دوحه (۲۱)، روز هجدهم جام جهانی

کرواسی - برزیل؛ اولین نبرد در یک چهارم‌نهایی

مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از امروز جمعه ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود؛ جایی که برزیل با نیمار و کلی ستاره به دیدار کروات‌ها می‌رود و آرژانتین با مسی از ساعت ۲۲:۳۰ در انتظار ستاره‌های نارنجی‌پوش هلند است. گزارش زنده از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود و می‌توانید خبرها، نکات آماری جالب و تازه‌ترین تصاویر را مشاهده کنید.

کد خبر: ۱۴۱۶۶۶
۱۷:۵۷ - ۱۸ آذر ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر امروز با دیدار برزیل و کرواسی آغاز می‌شود.

برزیل با نیمار توانست به راحتی از مرحله گروهی صعود کند و کره‌جنوبی را در یک هشتم کنار بزند. برزیل در یک نیمه چهار گل به آسیایی‌ها زد و می‌توانست حتی نتیجه پرگل‌تری را رقم بزند.

برزیل یکی از مدعیان جدی قهرمانی کاملا سرحال نشان داده و آماده تقابل با کرواسی باتجربه به رهبری لوکا مودریچ است؛ تیمی که ژاپن دوست داشتنی و غول‌کش را در یک هشتم و در ضربات پنالتی تسلیم کرد تا به دیدار سلسائو برود.

این دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود و در دومین دیدار یک چهارم، آرژانتین و هلند از ساعت ۲۲:۳۰ نبرد جذابی باهم برگزار می‌کنند.

ترکیب کرواسی: دومینیک لیواکویچ (دروازه‌بان)، دیان لاورن، یاسکو گواردیول، لوکا مودریچ، بورنا سوسا، متئو کواچیچ، ایوان پرشیچ، آندره کراماریچ، جوزپ یورانوویچ، مارسلو بروزوویچ و ماریو پاسالیچ

ترکیب برزیل: آلیسون (دروازه‌بان)، ادر میلیتائو، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، دانیلو، کاسمیرو، لوکاس پاکتا، نیمار، رافینیا، وینیسیوس جونیور و ریچارلیسون

 

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: