هوادار – استقلال؛ دوئلِ لب خط!

با حضور مربیانی چون ساکت الهامی و ریکاردو ساپینتو، باید در انتظار یک دوئلِ لب خطی بزرگ و احتمالا پرحاشیه بین تیم‌های هوادار و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر باشیم.

کد خبر: ۱۳۹۴۲۹
۱۰:۱۴ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱

دیدارنیوز: استقلال در نخستین دیدار روز دوم هفته یازدهم به مصاف هوادار می‌رود.

برگزاری رقابت‌های لیگ برتر با انجام ۴ بازی از هفته یازدهم متوقف می‌شود و ادامه مسابقات پس از برگزاری دیدار‌های تیم ملی در جام‌جهانی پیگیری خواهد شد. در یکی از این دیدار‌ها روز جمعه ۶ آبان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید دستگردی هوادار میزبان استقلال خواهد بود. استقلال امیدوار است که تا قبل از دربی به روند پیروزی بازگردد.

به همین بهانه ۱۱ نکته مهم این تقابل مرور شده است.

۱- استقلال در پایان هفته دهم با ۱۹ امتیاز در رتبه سوم جای داشت. این تیم با توجه به نتایج روز نخست هفته یازدهم در این هفته در بهترین شرایط به رده دوم صعود خواهد کرد و در بدترین حالت به رده پنجم سقوط می‌کند.

۲- هوادار با ۱۲ امتیاز دهم است. این تیم با پیروزی در این مسابقه شانس صعود به رده ششم را دارد و با باخت در این دیدار امکان قرار گرفتن در رده سیزدهم را دارد.

۳- استقلال در ۶ هفته گذشته به ۳ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته است. این تیم با ۹ بازی بدون باخت، طولانی‌ترین روند بازی پیاپی بی‌شکست را در این دوره دارد. هوادار در این ۶ هفته ۳ بار شکست خورده و به ۲ پیروزی و یک تساوی دست یافته است.

۴- استقلال علی‌رغم اینکه در صدر جدول جای ندارد، ولی در چندین شاخص فنی بهترین تیم لیگ است. این تیم بر اساس آمار «متریکا»، در مالکیت توپ، شوت، شوت در چارچوب و نبرد هوایی موفق رتبه نخست را در اختیار دارد. بهترین عملکرد هوادار در زمینه دقت شوت است که این تیم صاحب رتبه دوم است.

۵- هوادار در هر ۲ تقابلی که با استقلال داشته شکست خورده، ولی ساکت الهامی سرمربی این فصل هوادار که سابقه حضور در کادر فنی استقلال را هم دارد آمار بسیار خوبی برابر رقیب دارد. این مربی در ۶ تقابل با استقلال در لیگ و حذفی تنها یک باخت داشته و در ۳ مصاف آخر کلین‌شیت کرده است.

۶- هوادار با ناکامی در گلزنی در ۲ مسابقه بهترین آمار را در این فصل دارد. حسین حسینی دروازه‌بان استقلال، ۲۵۴ دقیقه است که دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. هوادار در این فصل تنها ۳ تساوی داشته که کمترین آمار را در لیگ این دوره دارد.

۷- محمد محبی با نمره ۷.۱۸ بهترین بازیکن استقلال و پنجمین بازیکن برتر لیگ است. در ترکیب هوادار هم فریبرز گرامی با نمره ۶.۹۴ این عنوان را در اختیار دارد. محمد محبی و کوین یامگا با ۳ گل بهترین گلزنان استقلال هستند. محمد جواد محمدی با ۲ گل بیش از هر بازیکن دیگری در هوادار گل زده است.

۸- دو تقابل ۲ تیم در فصل گذشته ۴ گل داشته است. محمد جواد محمدی، جعفر سلمانی، رودی ژستد و ارسلان مطهری این ۴ گل را به ثمر رساندند که به جز ژستد بقیه بازیکنان فرصت بهتر کردن آمار خود را در این فصل دارند.

۹- بابک مرادی و داریوش شجاعیان از بازیکنان هوادار هستند که سابقه بازی برای استقلال را دارند. در بین بازیکنان استقلال، سعید مهری سابقه همکاری با ساکت الهامی را دارد.

۱۰- در ترکیب استقلال، آرمان رمضانی به دلیل آسیب‌دیدگی همچنان قادر به بازی نیست و سیاوش یزدانی هم پس از جریمه انضباطی به تازگی به جمع این تیم اضافه شده است.

۱۱- حسن اکرمی داور این مسابقه خواهد بود. این داور ۳ قضاوت در این فصل داشته است. اکرمی در ۳ بار آخری که دیدار استقلال را سوت زده این تیم به پیروزی رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: