تنگنا؛ برنامه چهاردهم با "علی شکوهی" قسمت دوم

دغدغه‌های یک اصلاح‌طلبِ اصولگرا

در قسمت دوم گفت‌وگوی علی شکوهی در برنامه تنگنای دیدارنیوز او از فعالیت‌های رسانه‌ای خود از کیهان هوایی و تا ارزش‌ها گفت و اینکه به مرور جدیدترین خاستگاه فکری خود به عنوان یک رفورمیست محافظه‌کار یافت.

کد خبر: ۱۳۹۴۱۳
۱۶:۲۴ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: در بخش اول این مصاحبه گفتیم که علی شکوهی در دوران دانش‌آموزی و نوجوانی فعالیت انقلابی خود را آغاز کرد و بازداشت شد. او تجربه بازداشت در جمهوری اسلامی را نیز دارد. شکوهی از چهره‌های با سابقه و پیشکسوت عرصه رسانه است و البته آنطور که باید و شاید حق مطلب در باره او ادا نشده است.

و اینکه شکوهی تجربه کار در رسانه‌های زیادی را دارد، از اصولگرا، میانه تا اصلاح‌طلب. او در کیهان و اعتماد کار کرده است و آخرین سمت رسانه‌ای او سردبیری پایگاه خبری تحلیلی دیدارنیوز بود. او امروز مهمان رسانه‌ای است که خود از پایه‌گذاران آن است و اولین سردبیر آن بود.

در بخش دوم و پایانی گفت‌وگوی علی شکوهی در تنگنا، او از تجربیات مطبوعاتی خود و اختلاف نظرها با همکاران راست و چپ  خود گفت.  همچنین از فعالیت در ستادهای انتخاباتی احمد توکلی، محسن رضایی، سید محمد خاتمی و نهایتا عضویت در ستاد اصولگرایان حسن روحانی سخن راند. فعالیت‌های مطبوعاتی و سیاسی از آن سوی اصولگرایی تا این سوی اصلاح‌طلبی، به گونه‌ای که به نظر می‌رسد، علی شکوهی هنوز بی قرار است و به ساحل امن و ثابت اندیشه نهایی خودش نرسیده و با خود دست به گریبان ...

قسمت دوم گفتگو با علی شکوهی را اینجا ببینید