برگزاری اردوی مشترک تیم جوانان با شاگردان کی‌روش

بازیکنان منتخب تیم ملی جوانان، قرار است اردویی مشترک با شاگردان کارلوس کی‌روش داشته باشند که اولین مرحله آن از صبح روز شنبه هفت آبان تا پنجشنبه دوازدهم آبان برگزار خواهد شد و دومین مرحله نیز از صبح روز شنبه چهاردهم آبان تا روز شنبه بیست و یکم آبان خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۹۳۷۶
۱۳:۲۵ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱

دیدارنیوز: اردوی مشترک تیم ملی بزرگسالان و بازیکنان منتخب تیم ملی جوانان برگزار خواهد شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در راستای برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جهت حضور در رقابت‌های جام‌جهانی و به منظور انجام تمرینات تاکتیکی تیم ملی با تعداد بیشتری از بازیکنان، با تعامل میان تیم ملی بزرگسالان و کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اردوی مشترکی با حضور ملی‌پوشان دعوت شده به تیم ملی و بازیکنان منتخب تیم ملی جوانان برگزار خواهد شد.

نخستین مرحله این اردوی مشترک از صبح روز شنبه هفت آبان تا پنجشنبه دوازدهم آبان برگزار خواهد شد و دومین مرحله نیز از صبح روز شنبه چهاردهم آبان تا روز شنبه بیست و یکم آبان خواهد بود.

تمرین سه ملی پوش در زمین چمن

سه بازیکن تیم ملی فوتبال در فاصله ۲۵ روز تا شروع جام جهانی در کمپ تیم‌های ملی تمرین کردند. شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی سه بازیکنی هستند که در فاصله ۲۵ روز تا شروع جام جهانی در کمپ تیم‌های ملی به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

این سه بازیکن که پس از گفت‌و‌گوی حضوری سرمربی تیم ملی با تیم‌های باشگاهی‌شان در قطر از چهارشنبه پیش در تهران حضور دارند، همچون روز‌های گذشته زیر نظر کادر فنی تیم ملی به تمرین پرداختند.

این تمرین از ساعت ١٠:٣٠ صبح آغاز شد و ٧۵ دقیقه به طول انجامید. تمرینات مختلف بدنی و تاکتیکی از برنامه‌های تمرینی امروز بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: