درخشش شاگردان رنگرز در اسپانیا/ کشتی فرنگی امید ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت‌های جهانی اسپانیا را از آن خود کرد.

کد خبر: ۱۳۹۰۵۲
۱۵:۴۲ - ۲۷ مهر ۱۴۰۱

دیدارنیوز ـ تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و ۲ کشتی گیر در دیدار رده بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا را از آن خود کرد.

در ۵ وزن نخست، پویا دادمرز در ۵۵ و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و علی اکبر یوسفی در سنگین وزن مدال برنز گرفت. امشب نیز سید دانیال سهرابی در ۶۷ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به میدان می‌رود و امیر عبدی در ۷۲ و علی عابدی درزی در وزن ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می‌روند.

در پایان مسابقات پنج وزن نخست، ایران با ۸۳ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و تیم‌های ارمنستان و ترکیه به ترتیب با ۶۰ و ۵۲ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند که با توجه به کشتی‌گیران شانس مدال روز دوم، قهرمانی تیم ایران مسجل شده است و سه تیم گرجستان، آذربایجان و ترکیه بیشترین شانس را برای سکو‌های دوم و سوم دارند.

حسن رنگرز سرمربی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان کشتی فرنگی ایران در اولین میدان خود پس از جانشینی محمد بنا موفق شد تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران را به عنوان نخست جهان برساند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: