رقیب ستاره پرسپولیس و اولین هت‌تریک پس از ۵۵۷ روز

محمد عباس‌زاده مهاجم تراکتور هر ۳ گل تیمش را مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند و با ۶ گل بالاتر از یورگن لوکادیا مهاجم گرانقیمت پرسپولیس در صدر جدول گلزنان جای گرفت.

کد خبر: ۱۳۸۷۳۵
۰۸:۵۶ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱

دیدارنیوز: محمد عباس‌زاده با هت‌تریک مقابل نفت مسجدسلیمان در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

محمد عباس‌زاده مهاجم تراکتور هر ۳ گل تیمش را مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند و با ۶ گل بالاتر از یورگن لوکادیا مهاجم گرانقیمت پرسپولیس در صدر جدول گلزنان جای گرفت.

این بازیکن ۴ گل آخر تراکتور را زده است. این بازیکن در شرایطی این آمار را به ثبت رسانده است که هیچ کدام از گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازخ حریفان نکرده است. یکی از گل‌های تراکتور با پاس گل ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی بود تا این بازیکن موقعیت خود را در صدر جدول پاس گل حفظ کند تا هم بهترین گلزن هم بهترین پاسور از تراکتور باشد.

پایان انتظار ۲ ساله
در لیگی که در هر بازی به طور متوسط کمتر از ۲ گل زده می‌شود، زدن ۳ گل در یک بازی توسط یک بازیکن اتفاق عجیبی محسوب می‌شود. آخرین بار در لیگ بیستم، در هفته نوزدهم، یونس شاکری هر ۳ گل، گل‌گهر را وارد دروازه ماشین‌سازی کرد. محمد عباس‌زاده پس از ۵۷۷ روز این طلسم را شکست و موفق به هت‌تریک شد.

این بازیکن برای اولین بار موفق به هت‌تریک در لیگ برتر شد. عباس‌زاده پنجمین هت‌تریک تراکتور را در تاریخ لیگ برتر به ثبت رساند. هری لین، آنتونی استوکس، سامان نریمان‌جهان و کریم انصاری‌فرد سایر بازیکنانی هستند که در یک بازی حداقل ۳ گل برای تراکتور زدند.

عباس‌زاده در آستانه تاریخ‌سازی
عباس‌زاده تا قبل از این مسابقه با ۲۳ گل در کنار فرزاد حاتمی در رده سوم بهترین گلزنان تراکتور در تاریخ لیگ برتر قرار داشت. این بازیکن با ۳ گلی که به نفت مسجدسلیمان زد ۲۶ گله شد و به تنهایی رتبه سوم را به خود اختصاص داد. عباس‌زاده برای نخستین بار بیش از ۲ فصل در یک تیم در لیگ برتر باقی ماند و با حفظ این روند می‌تواند به رده‌های بالاتر در تراکتور برسد. لوسیانو ادینیو با ۲۷ گل دوم است و محمد ابراهیمی با ۳۱ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است و عباس‌زاده فاصله زیادی برای اینکه نام خود را در تاریخ این باشگاه ثبت کند ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: