حزب جایگاه جدی در کشور ما ندارد

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اشکال جدی سیستم حکومتی ما این است که به احزاب بها نداده‌ایم و حزب جایگاه جدی در کشور ما ندارند.

کد خبر: ۱۳۷۷
۱۵:۴۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز - محمدمهدی زاهدی در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان اظهار کرد: باید مدیران ما جرأت ریسک پذیری داشته باشند و سیستم نظارتی باید ضمن مراقبت، شهامت مدیر را افزایش دهد.

وی با اشاره به وجود نزدیک به ۱۸ سیستم نظارتی در کشور افزود: باید شورای هماهنگی نظارت در کشور ایجاد شود و با تشکیل شورا در یک هماهنگی بین دستگاه ها کارها شفاف تر و سریع تر دنبال می شود.

زاهدی تصریح کرد: اشکال جدی سیستم حکومتی ما این است که به احزاب بها نداده ایم و حزب جایگاه جدی در کشور ما ندارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ دولت و مجلسی پاسخگوی عملکرد خود به ملت نبوده و این موجب فساد در کشور شده است، تاکید کرد: باید سیستم حزبی دخالت کند و سیستم رقیب نظارت داشته باشد و ناچارا شفافیت وجود خواهد داشت.

زاهدی با اشاره به خروج آمریکا از برجام بیان کرد: استحکام نظام به مردم داری است و همه باید خود را نوکر و خادم مردم بدانیم.

وی با بیان اینکه سیستم اداری به موقع جواب مردم را نمی دهد و کار را زود راه نمی اندازد، تصریح کرد: باید دولت شیشه ای تشکیل بدهیم و همه چیز شفاف باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: