زنده از مسابقات جهانی کشتی: علیزاده، اولین پیروز ایران

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از امروز در شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شده و امروز ۴ کشتی‌گیر ایران به روی تشک خواهند رفت تا برای مدال بجنگند.

کد خبر: ۱۳۷۰۷۷
۱۴:۱۰ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.
گزارش زنده از مسابقات امروز را در دیدارنیوز دنبال کنید:

چراغ اول را علیزاده روشن کرد

ساعت ۱۴: نخستین کشتی‌گیری که از ایران به روی تشک رفت ناصر علیزاده بود.او در وزن ۸۷ کیلوگرم و در دور اول با نتیجه ۶ بر ۵ میرکو مینگوزی از ایتالیا را مغلوب کرد در حالی که تا دقیقه پایانی نتیجه ۵ ـ ۵ مساوی بود. علیزاده در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان و براندائو از برزیل می‌رود. 

قرعه نمایندگان ایران

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اکرم اوزترک از ترکیه می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان ندیالکو پتروف از بلغارستان و امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان جاکوب بیلز از چک و ابراهیم غانم از فرانسه کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی می‌رود. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده دیدار میان جانی بور از فرانسه و کیم هیون وو از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: