قیمت خودرو‌های چینی ریزش کرد

پس از ریزش قیمت دلار و سکه در روزهای اخیر به دلیل زمزمه‌های توافق و احیای برجام، بازار خودرو هم تحت تاثیر قرار گرفت و خودروهای چینی با چند میلیون کاهش قیمت مواجه شدند.

کد خبر: ۱۳۵۸۴۱
۲۱:۰۶ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: همزمان با شنیده شدن زمزمه‌هایی در خصوص احیای مذاکرات هسته‌ای روند قیمت خودرو‌های چینی موجود در بازار ریزشی شده است.

قیمت چری تیگو ۷ IE مدل ۱۴۰۰ از یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت چانگان CS ۳۵ (مونتاژ) مدل ۱۳۹۸ نیز از روز گذشته تا امروز ۵ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است و قیمت جک S ۳ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز از ۷۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۰۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۷ میلیون تومان کاهش یافته است و این خودرو در حال حاضر ۶۶۸ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۷۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۴۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت برلیانس H ۳۳۰، ۱.۶۵ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ نیز از ۴۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۴۸۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت برلیانس H ۳۲۰، ۱.۶۵ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز از ۶۱۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۰۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۵۸۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت ام وی ام X ۲۲ اتوماتیک اسپرت اکسلنت مدل ۱۳۹۹ نیز از ۵۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده است و قیمت ام وی ام X ۳۳ S گیربکس CVT مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو‌های چینی در جدول زیر آمده است:

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: