نتایج مشابه بارسا و رئال در آمریکا

دمبله دبل کرد؛ کریم برگشت!

بازی‌های پیش فصل تابستانی غول‌های لالیگا، با هیجان خاصی در آمریکا پیگیری می‌شود و هزاران تماشاگر را به ورزشگاه‌ها کشانده است تا از دیدن ستاره‌های محبوب خود لذت ببرند. بارسا و رئال در بازی‌های صبح امروز چهارشنبه برابر رقیبان خود به تساوی ۲-۲ رسیدند.

کد خبر: ۱۳۴۳۶۵
۰۹:۳۷ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: بارسلونا و رئال مادرید در بازی‌های پیش فصل شور و هیجان زیادی را به آمریکا منتقل کرده‌اند.

بارسا با ستاره‌های جدید خود از جمله رافینیا و لواندوفسکی کارش را آغاز کرده و پس از شکست رقیب سنتی خود رئال مادرید، ساعاتی پیش در تگزاس برابر یوونتوس، بانوی پیر ایتالیا به میدان رفت و به تساوی ۲-۲ رضایت داد. عثمان دمبله ستاره اول کاتالان‌ها در زمین بود و دو بار با حرکات انفرادی دیدنی و شوت‌های سنگین خود دروازه یووه را فرو ریخت و به سبک استفن کری، ستاره NBA خوشحالی کرد.

یوونتوس هم عقب ننشست و با درخشش مویزه کین دو بار موفق به گلزنی شد تا شکست را با تساوی ۲-۲ عوض کند.

در بازی مهم دیگر صبح امروز، رئالی‌ها با حضور کریم بنزما در ورزشگاه ای‌تی اند تی پارک به مصاف کلاب آمریکا مکزیک رفتند که نتیجه‌ای مشابه بارسا - یووه رقم خورد.

کریم که در بازی جذاب و تماشایی ال‌کلاسیکو غایب بود، گل اول کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و ادن آزار دیگر گلزن مادرید در این بازی از روی نقطه پنالتی بود. هنری مارتین و آلوارو فیدالگو (پنالتی) هم برای تیم مکزیکی گلزنی کردند.

رئال تا امروز تور پیش فصل خوبی از لحاظ نتیجه نداشته، اما با داشتن تجربه بالا و درخشش ستاره‌هایش بازهم می‌تواند فصل شگفت‌انگیز گذشته را تکرار کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: