نوجوان مسجدسلیمانی در رقابت های آسیایی گُل کاشت؛

3 مدال رنگارنگ، سوغات ارزشمند پولادمرد مسجدسلیمانی از رقابت های آسیایی

مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا امروز 5شنبه 30 تیر 1401 در دسته 81 کیلوگرم به پایان رسید و ملی پوش شایسته کشورمان یک مدال نقره در حرکت 2 ضرب و 2 مدال برنز در حرکت یک ضرب و مجموع را از آن خود کرد . 

کد خبر: ۱۳۴۰۱۲
۱۶:۴۵ - ۳۰ تير ۱۴۰۱

 

به گزارش دیدارنیوز _ خوزستان:  مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا امروز 5شنبه 30 تیر 1401 در دسته 81 کیلوگرم به پایان رسید و ملی پوش شایسته کشورمان یک مدال نقره در حرکت 2 ضرب و 2 مدال برنز در حرکت یک ضرب و مجموع را از آن خود کرد .  

در این دسته ، ایلیا صالحی پور فرزند برومند مسجدسلیمان در حرکت 2 ضرب وزنه 171 کیلوگرمی را بالا برد و نقره گرفت و در حرکت یک ضرب وزنه ۱۳۴ و در حرکت دو ضرب ۱۷۱ را طی 6 حرکت صحیح به پایان رساند و با ایستادن بر سکوی سومی مسابقات، مدال برنز را بر گردن آویخت . 


شایان ذکر است رقابت‌های امسال وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با حضور ۲۶۱ وزنه‌بردار دختر و پسر از ۲۱ کشور برگزار می شود. در این بین ۱۵۱ وزنه‌بردار از ۲۰ کشور در بخش پسران و ۱۱۰ وزنه‌بردار هم از ۱۴ کشور در بخش دختران حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.


ایلیا صالحی پور فرزند افشین صالحی پور کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مربی سابق تیم وزنه برداری نفت مسجدسلیمان است که با استفاده از دانش ارزنده پدرش و همچنین تجارب ارزنده آقایان میلاد رامهرمزی و یاسین نامداری مربیان تیم وزنه برداری نفت توانسته است در این عرصه خوش درخشیده و مدارج ترقی را به سرعت طی نماید .

برچسب ها: وزنه برداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: