رئیسی: حفظ محیط زیست دغدغه همه کشور‌ها و مردم است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری صبح امروز (سه شنبه) گفت: حفظ محیط زیست برای همه موجودات مسأله بسیار مهمی است که امروز دغدغه همه کشور‌ها و مردم است به ویژه کشور‌های منطقه که این مسأله اولویت اجتناب ناپذیر است.

کد خبر: ۱۳۳۴۵۲
۱۰:۱۵ - ۲۱ تير ۱۴۰۱

دیدارنیوز: رییس جمهور تاکید کرد: اگر محیط زیست برای مردم امن و آرام نباشد، توسعه یافتگی درست در جای خودش قرار نمی‌گیرد و حتی به تهدید برای سلامت انسان‌ها تبدیل می‌شود.

آیت الله سید ابراهیم رییسی، صبح امروز در نشست منطقه‌ای وزیران محیط زیست کشور‌های منطقه، با تبریک عید قربان، اظهار کرد: حفظ محیط زیست برای همه موجودات مسأله بسیار مهمی است که امروز دغدغه همه کشور‌ها و مردم است به ویژه کشور‌های منطقه که این مسأله اولویت اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: هر توسعه یافتگی را باید فرع بر محیط زیست بدانیم. توسعه صنعتی ضرورت است، اما این توسعه فرع بر حفظ محیط زیست است. اگر محیط زیست برای مردم امن و آرام نباشد، توسعه یافتگی درست در جای خودش قرار نمی‌گیرد و حتی به تهدید برای سلامت انسان‌ها تبدیل می‌شود.

رییس جمهور با بیان اینکه خرسندم که کشور‌های منطقه به مسأله محیط زیست توجه می‌کنند، افزود: در قانون اساسی جمهوری ایران اسلامی به محیط زیست توجه شده است.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: