از تندرو‌ها بجز اعمال زور و خشونت انتظار دیگری نمی‌رود

واکنش زیباکلام به بازداشت تاج‌زاده و سینماگران: «خاتمی» نباید سکوت کند

زیباکلام، استاد علوم سیاسی با انتقاد از تندروی‌های اخیر در مساله حجاب و بگیر و ببندها، گفت که محمد خاتمی رئیس جمهوری سابق ایران نباید نسبت به بازداشت تاج‌زاده و سینماگران معترض سکوت کند. او اعلام کرد: عدم موفقیت دولت آقای رئیسی در اقتصاد، مذاکرات برجام و سیاست خارجی، حالا دارد در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی هم ظاهر می‌شود.

کد خبر: ۱۳۳۲۵۴
۱۰:۰۹ - ۱۸ تير ۱۴۰۱

دیدارنیوز: صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی با اشاره به بازداشت مصطفی تاج‌زاده و تعدادی از سینماگران، معتقد است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهوری سابق کشورمان نباید سکوت کند و باید واکنش نشان دهد.

روز گذشته (جمعه)، مصطفی تاجزاده از فعالان سیاسی ایران به اتهام «اجتماع و تبانی جهت اقدام علیه امنیت کشور» و «تشویش اذهان عمومی» بازداشت شد.

صادق زیباکلام در این باره در صفحه اجتماعی خود نوشت: ‏عدم موفقیت دولت آقای رئیسی در اقتصاد، مذاکرات برجام و سیاست خارجی، حالا دارد در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی هم ظاهر می‌شود.

او در ادامه نوشت: بازداشت تاجزاده و سینماگران، روی دیگر به راه انداختن بگیر و ببند‌های حجاب است. از تندرو‌ها بجز اعمال زور و خشونت انتظار دیگری نمی‌رود. اما آقای خاتمی نبایستی سکوت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: