وضعیت نگران کننده پادشاه خاک رس؛ «رافا» به ویمبلدون می‌رسد؟

رافائل نادال پس از شرایط دشوار در پاریس توانست برای چهاردهمین بار فاتح رولان گاروس، تورنمنت محبوب خود در دنیای تنیس شود اما برای حضور در لندن و بازی در ویمبلدون وضعیت مناسبی ندارد.

کد خبر: ۱۳۱۰۶۳
۱۳:۵۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: رافائل نادال تنیس‌باز پرافتخار اسپانیایی که روز گذشته برای چهاردهمین بار فاتح رولان گاروس (اوپن فرانسه) شد، نمی‌خواهد رقابت‌های معتبر ویمبلدون را از دست بدهد اما می‌گوید حاضر نیست مانند پاریس با تزریق بی‌حسی بیشتر به پایش وارد میادین شود.

«رافا» دیروز در فینال اوپن فرانسه یک بازی نسبتا آسان داشت و کسپر رود نروژی را در سه ست متوالی شکست داد تا تعداد عناوین گرند اسلم (جایزه بزرگ) خود را به عدد فوق العاده بیست و دو برساند و دو جام بالاتر از فدرر و جوکوویچ نامدار باشد.

به نقل از تنیس‌فا، صحبت‌های نادال «پادشاه خاک رس» در نشست خبری به شرح زیر است:

«برای من مسئله بسیار ساده است. من به دنبال اینکه بهترین تاریخ باشم نیستم، بلکه از رقابت و مسابقه دادن لذت می‌برم. من، راجر فدرر و نواک جوکوویچ تا همین جا هم کارهایی انجام داده‌ایم که انتظارش را نداشتیم.»

در مورد به خطر انداختن سلامتی‌اش:

«ریسک‌هایی که در رولان گاروس کردم را هرگز دیگر تکرار نخواهم کرد. فقط همین یک بار بود. در رولان گاروس با تزریق بی‌حسی به عصب پایم بازی می‌کردم. با این کار احتمال پیچ خوردن پایم‌ وجود داشت و ممکن بود مشکلات دیگری برایم بوجود آید.»

«مسلما این روش نمی‌تواند ادامه پیدا کند و باید راهی پیدا کنیم که همیشگی باشد. قرار است هفته آینده روش جدیدی را با استفاده از درمان رادیوفرکانسی امتحان کنیم، اگر این روش جواب ندهد باید جوانب مختلف را بسنجم و ببینم آیا ارزش دارد که ریسک بیشتری کنم و یک جراحی بزرگ انجام دهم یا نه.»

در مورد حضور در ویمبلدون:

«هیچ بازیکنی دلش نمی‌خواهد ویمبلدون را از دست بدهد، اگر روش جدیدی که قرار است امتحان کنیم جواب بدهد شرکت می‌کنم در غیر این صورت نه، حاضر نیستم با تزریق بی‌حسی بیشتر از این ریسک کنم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: