اجتماع عزاداران حادثه متروپل در آبادان؛ اعتراض به نماینده مجلس خبرگان و حمله به دوربین صداوسیما

به منظور مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه متروپل و همدردی با مردم داغدیده و بازماندگان، اجتماع بزرگ مردم عزادار آبادان شب گذشته در چهار راه امیری برگزار شد.

کد خبر: ۱۳۰۶۰۲
۰۹:۵۹ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: آبادانی‌ها برای گرامی داشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه متروپل در اجتماعی عظیم گردهم آمدند.

امام جمعه آبادان در بیانیه‌ای از مردم دعوت کرده بود تا در مجلس ترحیم و یادبود جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل حضور پیدا کنند. به همین منظور مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه متروپل و همدردی با مردم داغدیده و بازماندگان، اجتماع بزرگ مردم عزادار آبادان شب گذشته در چهار راه امیری برگزار شد.

در این آیین مردم آبادان در عزای جان باختگان حادثه متروپل به سوگ نشستند. آن‌ها پس از مداحی و عزاداری در غم از دست دادن تعدادی از همشهریان خود سینه‌زنی کردند.

در بخشی از این مراسم که آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری قصد سخنرانی داشت عده‌ای با کف زدن و شعار دادن مانع ایراد سخنرانی شدند که با واکنش تند مردم روبه رو شد و با سر دادن شعار لبیک یا حسین خواستار ادامه سخنرانی آیت‌الله حیدری شدند.

اما عده‌ای نیز به کانکسی که دوربین صداوسیما بر بالای آن نصب بود حمله کردند و دوربین را پایین انداختند که پلیس برای ایجاد نظم و امنیت و جلوگیری از تنش از مردم خواست چهارراه امیری را ترک کنند.

هیئت دولت درپی ریزش ساختمان متروپل آبادان و جان باختن تعدادی از هموطنان یکشنبه ۸ خرداد را در کشور عزای عمومی اعلام کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: